9 Şubat 2010 Salı

Yiğidin malı meydanda - 2


Birincisini duymayanınız kalmamıştır herhalde.

Şimdi de ikinci skandal patlak verdi. San Antonio Spurs'ün bu sezonki çıkışıyla beğeni toplayan guardı George Hill'in çıplak fotoğrafları , eski kız arkadaşının bir siteye sızdırması sonucu ortaya çıktı. Fotoğraflara ulaşamadım , okuduğuma göre de Spurs avukatları ilgili siteye yaptıklarının yasadışı olduğuna ve kaldırmamaları durumunda dava konusu olabileceğini tebliğ etmişler ve fotoğraflar yayından kalkmış. Ancak Oden misali , bir şekilde yeniden sızacaktır piyasaya.

Hill'in mevzusu resimden ibaret de değil. Sanırım bizim meşhur '' tostumu yedim '' ayarında bir kaç cinsel içerikli mesaj da sızanlar arasında.

Hill öncelikle kız arkadaşından , ailesinden , Spurs'den ve taraftarlardan özür dilerken şu ifadeleri kullandı : "Bir yıl kadar önce böyle bir hata yaptım ve bunun sorumluluğunu tamamıyle kendi üstüme alıyorum. Bu olaydan ders çıkardım ve olgunlaştım. ''

Hiç yorum yok: