14 Şubat 2010 Pazar

Nate '' The Hate'' Robinson



Nate Robinson'a yönelik var olan nefret , çığ gibi büyüyor sayın seyirciler.

Kimin kazanacağına dair tahminler yaparken , Nate kazanırsa bundan sonra ona '' Hate '' Robinson denebilir demeye kalmamıştı ki , lakap üzerine bugün itibarıyle tam anlamıyla yapıştı. Robinson dün gece kazandığı şampiyonlukla ( ki sanırım en temizi buydu , diğerlerinden hala şüpheliyim ) NBA'de 3 defa SlamDunk şampiyonu olan tek oyuncu oldu.

Tamam kısacık boyu var , tamam boyu enine eşit neredeyse , tamam muazzam sıçrıyor. Ama cümle alemden bu denli antipati toplayan bir adamı niye hala bu yarışmaya seçiyorlar , bir de üstüne utanmadan niye şampiyon seçiyorlar anlamak mümkün değil.

Geçen gün yazmıştım , nerede o eski all-star'lar ayarında bir yazı. Efendim , aynı şey slam dunk için de geçerli. Vince Carter'lı , Dominique Wilkins'li , Jason Richardson'lu Michael Jordan'lı Kobe Bryant'lı günler nerede yahu ?

Yazıklar olsun Josh Smith'e , yazıklar olsun Lebron James'e , yazıklar olsun Andre İguodala'ya , yazıklar olsun Gerald Green'e , yazıklar olsun Shannon Brown'a be ... Şu adamı üç sene şampiyon yaptınız ya , slam dunk'tan da soğuduk ya , pes yani ...

Neyse ki ortalıkta , özellikle ekşisözlükte süper geyikler dönüyor da az biraz gülüp avunuyoruz.

Hakkında yazılmış bir kaç mesajı alıntı yaparak paylaşıyorum :

- gelecek nesiller daha az smaç yaparsa sebebi bu adamdır...

- bu adami hic sevemedim ben arkadas. S..kadar boyuyla ne yapsa yaranamaz bana. lakin bir buyusu var demek ki ucuncu kere smac sampiyonu olmus. hic de umurumda degildi vallahi. nerede azizim eski slam dunk contest'ler, vince carter'lar, michael jordan'lar, kobe bryant'lar. iyice b.ku cikti, aynen sozluk gibi...

- jüriye kömür dağıtıyormuş.

- tiksiniyorum.

- Yeter Robinson.

- ben yaşlandım ama umarım çocuklarım nate robinson'un kazanmadığı bir slam-dunk contest izleyebilirler. s...m kadar boyu var, türlü türlü huyu var


Ağlanacak hale gülüyoruz vesselam...

Hiç yorum yok: