1 Şubat 2010 Pazartesi

Kızdırmayın Kobe'yi !




Dün gece NBA'de tam 9 maç oynandı. Hemen hemen her gece de bir ton maç oynanıyor. Ancak ben ilk defa bir NBA maçının oynandığı esnada ekşisözlüğe konu olduğunu ve güncel bir biçimde tartışıldığını gördüm. Hoş , çok da sıkı bir sözlük takipçisi değilimdir , bu yüzden elbet böylesine entry teşkil eden maçlar olmuştur ancak ben ilk defa görüyorum dediğim gibi.

Ve bence sonuna kadar da entry olmayı , torrent'ten indirilip arşivlenmeyi hakeden bir maç.

Maç daha hava atışından önce baş gösteren Pierce-Artest dalaşmasıyla start aldı. Erken final diye buna derim ! Toplam 32 NBA şampiyonluğu bulunan iki takımın All-Star arasından hemen önce , tam kadro olarak The Garden'da kapışmasından güzel ne olabilir ki ?

Ve Kobe'nin 7.3 saniye kala tereyağından kıl çeker gibi attığı fade-away şutla bitti. Ray Allen faül yapmamak için sabit dursa da Kobe için farkeden bir şey olmadı , ve fade away gibi atılması güç bir şutu , topun el yaktığı bir anda üstelik çok az bombe vererek çivi gibi çemberin içine gönderdi !!! Ray Allen'ın 2 saniye kala cevap vermek için yanlış bir tercihten ibaret de olsa iyi bir fırsatı oldu ancak şans Lakers'dan yanaydı.

Paul Pierce'ın o kapak mahiyetindeki basketten hemen önceki hücumda acemice hücum faül yapması tolere edilebilir , zira orada muazzam müdafaa yaptı Artest. Ancak moladan sonra yapılacak bir son hücumda , fark 1 sayıyken üçlük denemek niye ?

Doc Rivers'ın yerinde olsaydım o şutu Rondo'ya kullandırırdım. Bire bir hedef şaşırtıcı , akilane bir pozisyon hazırlardım ona. Hazır eli de sıcakken , Allen ya da Pierce'ın üzerinden oynar gibi yapıp Rondo'ya bitirtirdim ... Eminim şu şuttan daha efektif olurdu.

Videoyu da ekleyerek bu maçı blog arşivimizde unutulmazlardan kılalım ; Ekşi'deki mesajlardan biriyle bitireyim :

Kızdırmayın Kobe'yi !

Videosu için HD link : http://www.youtube.com/watch?v=nzkffOLUuyQ

Hiç yorum yok: