12 Şubat 2010 Cuma

All-Star yetenek yarışmaları tahminlerim

Büyük maçın öncesinde , bir çoğumuzun maçtan daha çok merakla beklediği yetenek yarışması organizasyonları yapılacak bildiğiniz üzere. Yarın geceki şenlikten önce , kısa kısa tahminlerde bulunup keyfini çıkarayım istedim.

Yetenek yarışması :



Jennings'in topla hareket esnasında biraz kontrolsüz olduğunu düşünüyorum. Daha salaş daha oturmamış bir fundamentalle basketbol oynuyor. Dolayısıyla zaman kısıtlamasının olduğu , tüm dünyanın da onu izlediği o kısacık süreçte amiyane tabirle çuvallaması muhtemel gibime geliyor. En azından Nash ve Williams'ın top koşturacağı bir yerde ona pek şans tanıyamıyorum. Rose kararlılığıyla dikkat çeken bir isim , yaparsa sürprizi o yapar. Wade'in yaptığı gibi ... Bunun haricinde Nash - Williams ikilisinden biri alır gibime geliyor ki ben Nash alacak diye düşünüyorum. Her şeyden önce çok soğukkanlı , ve kasmadan sadece eğlenmek için yapıyor. Bu da stres faktörünü minimuma indiriyor. Yeteneğinden zaten zinhar şüphe yok. Biraz kararlı olursa yine şaşırtıcı bir süreyle kazanabilir.

Üçlük yarışması :



Curry küçük cüssesiyle ve Jennings'tekine benzer mental baskıyla art arda atılacak 25 şutluk bir süreçte tökezleyebilir. Pierce ağır kalacaktır ve son 10 topta biraz da aceleyle art arda şutlar kaçırabilir. Ki zaten bu yarışmayı kazanabilecek kadar ince ve yumuşak bir bileği yok zaten. Cook'tan ikinci zaferi bekleyemiyorum , nedendir bilmiyorum. Geriye Frye , Gallinari ve Billups kalıyor. Frye'ın Gallinari'yi elemesi bence çok zor. O yüzden zayıf halkam olarak onu seçtim. Ki nasıl atacağı da muamma zaten. Diyorum ya art arda 25 şut sallamak farklı türden bambaşka bir zanaat. Sezon içi isabetlere pek benzemez. Geriye Billups ve Gallinari kalıyor. Tecrübesi ve nokta atışlarıyla Billups avantajlı gibi gözükse de New York maçlarını yakından izleyenler Gallinari'nin ne denli sıkı bir üç sayı atıcısı olduğunu bilirler. Hakikaten çok ince ve tatlı şut atıyor. Eğer mesele art arda 25 tane şut atmaksa , tam adamını bulmuşuz demektir. Seriye bir bağlarsa rekor dahi kırabilir. Yeter ki heyecanlanmayıp her zaman attığı gibi atsın. Favorim Gallinari.


Slam Dunk :



Sözü fazla uzatmayacağım. Mümkünse Nate Robinson kazanmasın. Yoksa yakın zamanda NBA Tribünlerinde '' Hate Robinson '' şeklindeki pankartlara kazınmış yazım hataları görebiliriz. Gordon / DeRozan ikilisinden DeRozan'ın üst tura çıkan isim olacağını düşünüyorum. Güzel bir şeyler hazırlayacağı kesin, hani derler ya yaptıkları yapacaklarının teminatı diye , işte öyle bir şey. Wallace sezon içerisinde çok yoruldu , bilemiyorum ne denli hazırlanabildi , ne kadar patlayıcı olabilecek. Açıkçası sona bırakmamdan da anlayabileceğiniz üzere Brown'a kök söktürecek kadar patlayıcı olabileceğini düşünmüyorum. Favorim Brown , Lebron'a çok ağır bir kapak yapması muhtemeldir. Sıçramaya pek müsaitmiş gibi gözükmeyen fiziki yapısına rağmen sanki biri ensesinden tutup yukarı çekiyormuşcasına yükseliyor. Ya da dizlerinde yay varmış gibi sanki ... Yarın gece istediği irtifaya istediği gibi çıkacak , e eli de gayet maharetli sayılır. İyi de hazırlanmıştır diye düşünüyorum. Her şeyiyle 1-2 gömlek üstün rakiplerinden. Finalde Robinson'u madara etmesi en büyük dileğim.

Hiç yorum yok: