7 Şubat 2010 Pazar

Lebron'un bir zarfı var


Bu sezon tüm amacı neredeyse '' off-season'da Lebron'u almak '' haline gelen Knicks'e karşı Lebron'un da boş olmadığını düşünüyorum. Pozitif ya da negatif , ama illa ki bir şeyler var içinde Knicks'e karşı. Heves ya da nefret , kim bilir ?

Aslında bu postu dün geceki Cavaliers - Knicks maçının devre arasında atacaktım. Sonra bekleyip görme stratejisinde karar kıldım. Bron , ilk yarının sonunda 35 sayı 5 assist yapmıştı , takım olarak da tam 74 sayı bıraktılar Knicks potasına. Akıl alır rakamlar değil ,hele ilk çeyrekteki 44-24 kocaman bir yuh çektirdi bana.

Enteresandır ki bu sezon oynadıkları diğer maçta da Knicks'i ilk çeyrekten 40-21'le bitirmişlerdi. İlk yarıyı 63 sayıyla kapattıkları o maçta ikinci yarıda sadece 37 sayı üretip 100-91'le kazandılar. Dün gece de '' İkinci yarıda da böyle devam ederlerse ne ola ki ? '' diye düşünmeye başlamıştım ama Cavs rutini sürdürdü. İlk çeyrekte ürettiği skordan daha azını koskoca 24 dakikada üretebildiler, yalnızca 39 sayı atabildiler ve maçı da 113-106 kazandılar. Seri 11 maç oldu.

Lebron James ilk yarısına 35 sayı sığdırdığı maçı 47 sayı 8 ribaund 8 assist'le kapattı. Önceki Knicks maçında da 33 sayı 8 ribaund 9 assist yapmıştı. Tamam Knicks savunmada bomboş bir takım , All-Star seviyesindeki her oyuncu Knicks'e karşı kariyer rekorunu geliştirebilir. Ancak iki maçta da böylesine benzer rakamlar elde edilmesi biraz kafamı karıştırdı. Lebron'un bir zarfı var ama dur bakalım ...

Hiç yorum yok: