16 Şubat 2010 Salı

Iverson'dan mesaj var


Hani ben Iverson'un yokluğunun arkasında '' Kızım hasta diye 5 maç oynanmaz mı yahu ? '' diye bir bit yeniği arayıp duruyorum ya , AI da ben ve benim gibi düşünenleri ters köşe edercesine tweet'lemeye devam ediyor.

Yokluğuyla merak uyandıran Iverson , son All-Star maçında da yer almayışının ardından peşpeşe yayınladığı 5 parçalık twitter mesajlarında şu ifadelerle gerçekten mazur görülebilecek bir durumda olduğunu ıspat etmiş. En azından ben ikna oldum ve onun adına duyduğum şüpheden ötürü üzüldüm. Umarım NBA'in en büyük yürekli oyuncularından biri olarak bu badireyi de atlatıp yeniden parkelere döner.

Mesaj şöyle :

'' Kızımın hastalığında benden destek ve duasını esirgemeyen tüm fanlara büyük teşekkürlerimi sunuyorum. Ayrıca All-Star'da ilk beşe seçilmem için oy veren tüm taraftarlara da teşekkürler. Bunu görmek benim için dünyalara bedel. Hepinize minnettarım. Dallas'ta yer alıp oynamayı gerçekten isterdim. Ancak son haftalar ben ve ailem için oldukça zorlu geçiyor. Kızımın yanında olup ellerini tutmak ve ona destek olmak istiyorum. En azından daha iyi olana kadar her sabah uyandığında babasının yüzünü görsün istiyorum. Tanrının izniyle daha da iyi olacak. ''

Hiç yorum yok: