7 Temmuz 2009 Salı

Şşşt bakale ...


Resimdeki apache'ler gibi ( Nash ve Marion'a dikkat ! :) ) havuza kendimi bırakmadan önce kulağıma gelen bir kaç şeyi fısıldayayım istedim :


- Sheed Celtics olayı oldu gibi artık.


- Lebron James , takıma gelmesi konusunda ikna etmeye çalıştığı Trevor Ariza'yla konuşurken 2010'da biten sözleşmesini yenileyerek Cavaliers'da kalacağını ifade etmiş. Açıkçası ben de orada kalmasının mantıksal ve duygusal açıdan ( yok gerçekten duyguları kastediyorum espri değil ) doğru olacağını düşünüyordum. Bir düşünün , geriye doğru şöyle bir dönüp bakın , niye gitsin ki ?


- Hidayet neden Raptors'u seçti diyenlerin sorusunu yanıtlamadan önce Hidayet'in Raps'e geçişini kolaylaştıracak , hatta mümkün kılacak detaya değinelim. Hala muamma durumdaki Marion olayında Mavericks gündemde şu sıra. Jerry Stackhouse - Shawn Marion takası düşünülüyormuş. Böylece Raptors Hido için cap space açmış olacak.

Esas soruyu bir sonraki post'umda cevaplıyorum.


- Knicks Grant Hill hususunda çok ısrarcı. Kidd'in de Mavs'te kalmasının ardından ne var ne yok Hill'e gömüp kadrolarına katabilirler skorer veteranı.


- Cavaliers Channing Fyre için girişimlerde bulunuyor.


- Portland ise Fyre'i göndererek Odom'a kanca takma planları yapıyor.


- Brian Cook , kız arkadaşı Victoria Velasquez'le cumartesi günü Trump National Golf Club'ta evlendi.

Hiç yorum yok: