22 Temmuz 2009 Çarşamba

Shaq kırıp geçecek


Daha önceleri bir yerlerde bu habere ilişkin bir şeyler okumuştum da ciddiye almamıştım. Az önce Konyalıportlandlılar'da okuyunca kanaat geldim. NBA'in değil belki de tüm spor dünyasının en renkli ve eğlenceli isimlerinden biri olan Shaquille O'Neal , 18 Ağustos'ta start alacak '' Shaq vs. '' isimli TV şovuyla izleyenleri kırıp geçecek.

Konsept şu ; Shaq , spor dünyasının en ünlü isimleriyle rakibinin branşında kapışacak. Yani Serena Williams'la tenis oynayacak , Oscar De La Hoya'yla boks yapacak , Michael Phelps'le yüzme yarışı yapacak , Albert Pujols'a karşı beyzbol sopası tutacak , Kerri Walsh'la voleybol oynayacak falan filan...

Shaq daha program başlamadan güldürmeye başladı bile. 37'lik dev iddialı açıklamalarını yaparken istifini bozmuyor ve rakiplerine meydan okuyor. '' Onlar çok iyi olabilirler ama ben çok çalışıp onları yeneceğim '' diyen Shaq'in her denemesinde gülmekten kırıp geçeceği kesin de , ben en çok boks maçını ve suda yaratacağı harikaları merak ediyorum :)

1 yorum:

conikat dedi ki...

resimdeki olay da bombaydı ya :)
izleyesim geldi şimdi :P