25 Temmuz 2009 Cumartesi

NBA Gündemi , 25 Temmuz '09




Ricky Rubio'nun bonservis problemini halledip onu NBA'e getirmek isteyen Wolves GM'i David Kahn görüşmelerden sonuç alamamışa benziyor.Keza Rubio an itibarıyle Real Madrid'le 2 yıllık sözleşme imzalamayı planlıyor. DKV Joventutbaşkanı Villacampa '' Real Madrid'den gelenböyle bir teklif hakkında bilgim yok '' dese de Madrid cephesinin Rubio'da ne kadar ısrarcı olduğu aşikar. Şayet NBA olmazsa , ki olmayacakgibi gözüküyor Rubio'yu gelecek yıl Real'de izleyebiliriz.


Basketbolu inceldiği yerden koparıp bırakmayı planlayan Ben Wallace'la Pistons hala görüşüyor.Bakın elimde ne var ; SLAM dergisi Kasım 2006 sayısı. Manşet şöyle ; Yılın transferi : Ben Wallace ! Aynı Wallace 60 milyon dolarlık sözleşme bedeliyle terkettiği Pistons'a şu an bir hiç olarak dönebilir.Ama bu demek değil ki eski günler geri dönsün. Wallace , yanında ancak skor üretebilen bir uzun olduğunda efektif hale gelen bir oyuncu. Bulls zamanında ondan hem savunma hem de hücum yapması gibi bir beklentiye kapılıp 60 milyon dolarlık sözleşme yaparak çılgınca bir hata yaptı. Big Ben'in bu defa böylesine bir kontratın yanından bile geçmesi mümkün değil ancak Pistons hücum performansı beklentisiyle( ki hala skor üretebileceğine inandığım bir uzunları yok ) onunla imzalarsa aynı hata tekerrür etmiş olacak demedi demeyin.



David Lee'nin Knicks'le yeniden anlaşıp takas edileceğini duyurmuştuk.Şimdi dönen söylenti Lee'yle Boozer'ın takas edileceği yönünde.


Boozer'ın yapacağı tercihin Knicks olacağını zannetmiyorum. Aslına bakarsanız şu zamana kadar da elle tutulur tek hamle yapamamış Knicks'in böyle bir takasla Boozer'ı Heat'in ve Pistons'un ya da şöyle söyleyeyim Dumars'ın ya da Riley'in elinden alması çok çok zor hatta imkansız gözüküyor.


Felton Bobcats'te kalmaya sıcak bakıyor anccak şöyle de devam ediyor : Neticede bu bir iş ve ben elimden geldiğince olayın bu iş boyutundan uzakta kalmaya gayret ediyorum. Takım ve menejerim görüşmelere devam ediyorlar. Onlara bu müzakereden uzak kalacağımı ve imza vakti geldiğince beni çağırmalarını tembih ettim. ''


Drew Gooden şu günlerde çok popüler durumdaki Twitter aracılığıyla duyurmuş : '' Yarın hangi takımda oynamak istediğime karar vereceğim. ''


Stephon Marbury'nin dediğine bakar mısınız ? '' Hayır NBA'deki en iyi oyuncu ben değilim. NBA'in en iyi oyuncusu Kobe Bryant. NBA'le artık ilgilenmiyorum. Benim için bitmiştir. ''


Jamario Moon bugün itibarıyle resmen Cavaliers'ın.

Sevgi & saygı.

Hiç yorum yok: