31 Temmuz 2009 Cuma

Alo ? Steph ?


Bir kaç gündür NBA'in yoğun gündemine bu adamın Live Broadcast , Türkçesiyle '' Canlı yayın '' maceraları çomak sokuyordu. Belki de bir ilk olarak şaşırtıcı bir sürprizdi basketbolseverler için , bir NBA oyuncusunu günün büyük bir bölümünde BBG misali izlemek... Ancak bana çok da enteresan gelmedi internetin ve teknolojinin vardığı son noktayı düşündüğümde. Daha doğrusu Marbury'nin açtığı kapıdan başta Dwight Howard , Charlie-V , Chris Bosh gibi internetkolikler olmak üzere bir çok oyuncu gider , kısa kısa da olsa hayatından kesitleri canlı canlı bizlerle paylaşır , daha çok izleriz böyle şeyleri diye düşünmüştüm. Dürüst olmak gerekirse bu '' ilk '' 'i Marbury ya da Iverson dışında aklı başında bir oyuncu yapıyor olsaydı bir hışımla saldırır izlemeye koyulurdum. Ancak ne yalan söyleyeyim , hiç de merak etmiyorum Marbury'nin neler yaptığını falan. Günden güne eriyip giden bir kariyerin günlük parçalarını paylaşmaktan maksadı sükse yapıp dikkat çekmek olabilir , ama ciddi perspektifte ters de tepebilir , haberi olsun Steph'in.


Marbury , yukarıda yazdığım üzere bu işten umduğunu bulamamış olacak ki kendini aşmaya ve şaşırtmak adına bir adım daha ileri gitmeye erinmiyor.


Marbury Twitter sayfasından duyurmuş : " Bir çok insan telefon numarası istiyordu benimle konuşmak için. Sevginize karşı koyamam, sizleri seviyorum buyrun: 9179237775 "


Aramak isteyenler , numaranın başına 001 koyarak Starlığından pek de eser kalmamış Starbury'i arayabilirler. Yazıp çizilenlere göre telefonlara gerçekten kendisi çıkıyor ve sorulanlara cevap veriyormuş.


İşte bu cesaret beni gerçekten şaşırttı.


Arayasım var ama inanın ne soracağımı bilmiyorum. Keza kendisinden bana soru üretmemi sağlayacak bir umudum kalmadı artık. Gene de arayanlar olacaktır , ne konuştuğunuzu bir zahmet paylaşıverin , mümkünse ses kaydı olarak. Komik ve eğlenceli olsa gerek , mesela Chris Bosh'un telefonda '' Gelecek yıl belki Knicks'le anlaşırsın yahu ? '' diye kendisini yoklayan bir Knicks taraftarına karşı menejeriyle birlikte gülme krizine girmesi gibi :)

Hiç yorum yok: