21 Temmuz 2009 Salı

Q-Rich bu defa Minnesota'da



Ben yazmaktan hiç bir zaman yorulmadım , ancak bu adam sınırlarımı zorluyor.

20 gün içinde 3. defa takas edildi Q-Rich. Bu seferki adres Minnesota T-Wolves. Craig Smith , Marbury'nin kuzeni Sebastian Telfair ve serbest atışta airball'ı yakalamış adam olarak tanıdığımız Mark Madsen karşılığında Wolves yolunu tuttu Richardson.

3'ü de aslına bakarsanız pek para etmez adamların. Telfair'in kuzeninden pek farkı yok şu sıra. Madsen'e hiç değinmiyorum. Smith iyi bir back-up uzun olabilir. Wolves kadrosunu daraltarak gelecek yaz için ekonomik perspektifte akıllıca bir hamle yapmış bulundu. Dediğim gibi gönderdikleri adamlar da arkalarından ah vah edilecek tipler değil. Bir nevi gençlerin önünü açtılar. Rubio işini çözebildiler mi bilemiyorum ama çözemeseler bile Draft yoluyla bu yıl kadroya kattıkları diğer guard'a şans tanımış olacaklar. Rubio gelirse evlere şenlik zaten. Smith'i göndererek bir diğer Draft projesi olan Kevin Love'a daha fazla süre şansı doğurdular. Madsen de dediğim gibi etkisiz eleman gibi bir şey şu konumda.

Bununla birlikte 2 numaraya süre aldığında skor üretebilen bir oyuncu kazandırmış oldular. En kötü ihtimalle 1 yıl oynayıp 2010 yazında yeniden bavulunu toplar Q-Rich. O zamana kadar Wolves'ta iyi bir iş çıkarabileceğine inanıyorum. Yeterli süreyi alması bir yana, yeni kontratında bol sıfır görmek için bol bol fırsat bulacağı Wolves'ta yine bol keseden atıp tutacaktır. Fantasy gamer'lar back-up SG olarak düşünsünler Q-Rich'i derim.

Tabi yeniden bir yere takas edilmezse :)

Hiç yorum yok: