21 Temmuz 2009 Salı

Çok güzel hareketler bunlar



Anne , Baba ve Anneanneden müsebbep 3 farklı ırkın kanını taşıyan Joakim Noah , son kararını Babasının milliyetinden yana kullanmış ve Fransız vatandaşlığıyla Fransız Milli Takımında oynamayı tercih etmişti.

Genç uzun geçenlerde ulusal takımla kampa katılıp Chicago'ya geri döndü. Monaco'da kaldıkları otelde kalan bir diğer futbol takımının 4 oyuncusunda domuz gribi virüsü bulunması (H1N1) giderayak Noah'in moralini bozmamışa benziyor.

'' Panik olacak bir durum yok , herşey yolunda '' diyor Chicago'nun genç boğası.

Fransız milli takımında oynamayı seçmesiyle ilgili de : '' Bu herkes için zor bir durum olsa gerek. Ancak ben Fransa'yı seçtim , seçmek durumundaydım çünkü en büyük hayallerimden biriydi ulusal takım için oynamak. Tarafların anlayışlı yaklaşımı da beni sevindiriyor.( 2 haftalığına Chicago'da kalma izni var Noah'ın ) Bulls'la başarılı bir sezon geçirdik. Genç bir ekibiz ve hızla gelişiyoruz. Bu ritme ayak uydurmak ve bunun bir parçası olmak beni sevindiriyor ancak ulusal takımı da çok istiyorum. Ancak şu an Chicago'da olmak benim için çok önemli. Gelecek sezon 4 defa Shaq'le boğuşacağım , kilo almam ve genişlemem gerekiyor. Bulls'un bana güvendiğini biliyorum. Muhtemelen benim takımda daha bir üst konuma çıkıp lider rolünü alabilmemi ümit ediyorlar. Orada onların yanında olmam gerek. Dediğim gibi genç bir takımız , gelişmeye ihtiyacımız var. Ancak NBA gibi bir platformda bireysel olarak gelişme göstermeniz yeterli değil. Takım olarak bir şeyleri birlikte başarmak durumundasınız. İşte bu yüzden Chicago'dayım. Şimdi daha sıkı çalışmaya ihtiyacımız var , çünkü geçen sezonki başarımızda büyük pay sahibi birini ( Gordon ) kaybettik. '' ifadelerini kullandı.


Noah , milli takımı da Bulls'u da iyi idare ediyor anlaşılan. Fransa da '' Milli takım kampına gelmedi '' diye kıyametlerin koptuğu bir yer değil galiba !

Hiç yorum yok: