19 Ocak 2010 Salı

Slam Dunk uçuş ekibi


İşte Slam Dunk'a katılacak isimler.
Wallace bugün '' kısa forvet '' diye bilinen bir pozisyonun yegane ismi olarak ilerleyen yaşına rağmen ligde de ribaund krallığına oynayacak kadar iyi sıçrıyor. Eminim çok göz alıcı bir şeyler yapıp renk katacaktır. Nate Robinson'a kıl olan yüz binlerce kişiden biri olarak yorum yapmıyorum , zaten dün gece 27 dakikada Pistons'un ipini göstere göstere çekti , şimdi ağzımdan ters bir şey çıkmasın. Shannon Brown ; işte olay budur. Aslına bakarsanız ben aylardır Slam Dunk'ı değil , Shannon Brown'ı bekliyorum. Adam ne sıçrıyor be kardeşim !
Son olarak DeRozan / Gordon ikilisinden biri katılacak yarışmaya , hangisi olduğu henüz belli değil. Çaylaklar maçının devre arasında seçilen kişi olabilmek için kapışacaklarmış , merakla bekliyoruz. Muhtemelen DeRozan çıkan isim olacaktır , zaten Gordon'un kendisi de inanamamış aday gösterildiğine. Kendisi de değinmiş , ben de katılıyorum. İlle de değerlendirilmek istiyorsa , üç sayı yarışması daha uygundu Gordon için.
85 Doğumlu , 1.93'lük Brown kazanacak diyorum ben. Neden mi ?





Hiç yorum yok: