19 Ocak 2010 Salı

Redd'in alternatifi mi ?


Milwaukee Bucks , aldığı ameliyat kararıyla muhtemelen sezonu kapatan Michael Redd'in yerini Jerry Stackhouse'la doldurdu. Detaylarını bilemiyorum ama anlaşmışlar. Bence fena bir seçim değil , FA piyasasından Redd'e alternatif teşkil edebilecek oyuncular içerisinde belki de en iyisi J-Stack. Bir oyuncu olarak onu kalburüstü kılan vasıflarının yanısıra Bucks'ın genç oyuncularını baltalayacak bir mental yapısının olmaması onu doğru bir tercih kılıyor benim gözümde. Hayırlı uğurlu olsun Stack , Ersan ve arkadaşları için.
edit : Optimist tavrımı mazur görün , bağışlayın. Niye böyleyim bilmiyorum , ama hem kendime hem de size söz , artık biraz daha şüpheci yaklaşacağım olaylara. Ne mi saçmalıyorum ? Bu Stack'in 35 yaşında olduğunu ve geçtiğimiz yıl sakatlığı sebebiyle yalnızca 10 maç oynadığını söylemeyi unutmuşum. Tamam bir back-up olarak ucuza kapatılabilecek bir FA olması açısından güzel , o kadarına yukarıda değindik zaten. Ama yine de Redd'e alternatif olması çok zor , bu yüzden boşboğazlılığımın kurbanı başlık için özür diliyorum. Redd'i mumla arar Bucks.

Hiç yorum yok: