20 Ocak 2010 Çarşamba

Shaq'in çağrısına kulak verin !


NBA'in şüphesiz en renkli ve sempatik siması Shaquille O'Neal'ın NBA'in All-Star slam dunk yarışmasına renk ve anlam katacak bir planı var : Süperstarları geri getirin ve Haiti'ye yardım edin.


Dün gece oynanan Raptors maçının ardından basına konuşan Shaq'a Lebron'un smaç yarışmasına katılıp katılmayacağıyla ilgili ne düşündüğü sorusu sorulmuş , Shaq de fırsat bilip önerisini paylaşmış. Shaq , daha önce smaç şampiyonluğu kazanmış bulunan Vince Carter ve Kobe Bryant'ın Lebron James'le birlikte smaç yarışmasına katılmasını istiyor.
'' Ortaya büyük bir para ödülü koyalım , ödülün yarısı Haiti'ye gitsin , diğer yarısı da yarışmayı kazanana '' demiş Big Shaq. Şöyle de devam etmiş : '' Buradan size sesleniyorum , Facebook'tan twitter'dan e-mail'lerinizden her yerden ... Bunu dile getirin , seni çağırıyorum Vince , seni çağırıyorum Kobe , hepinizi çağırıyoruz ! ''

Bence gayet güzel fikir. Hoş , çıtkırıldım Vince Carter eski günleri aratabilir diye geçmiyor değil içimden , bir diğer yanım da o herifin ölüsü yeter diyor. Kobe , böyle bir şey olacak olsa mutlaka teşrif eder ve eğlenceli bir şeyler yapar eminim. Lebron konusunda hala şüphelerim var. Düştü gözümden bir kere.

Yine de süper fikir be Shaq, bence yarışma düzenlensin ve paranın tamamı Haiti'ye gönderilsin. Saydığın ve sayamadığın isimlerden kaçının Slam Dunk'tan kazanılacak ödüle ihtiyacı var ki ?

Kobe-Lebron-Carter-Jason Richardson , şimdi bu dördü katılsa fena olmaz mı ?

Ki zaten Slam Dunk son bir kaç yıldır biraz baymış durumda. En azından Howard'ın superman'e bağlayıp şampiyon olduğu gün bile benim gözlerim o eski VC - J-Rich , MJ - D.Wilkins kapışmalarını özlemişti. Bu yıl da Nate Robinson finale çıkarsa , hele ki bir de Brown elendiyse kapatır yatarım herhalde. Neyse yine de büyük konuşmayayım.

Şu yukarıda saydığım dörtlü kapışacak ama 3 gün uyumayacaksın deseler , ona razıyım.

O yüzden varol Shaq , düşünmen yeter. Hem basketbolseveri , hem de Haiti'deki mağdur insanları düşünebilen bir plan üretip bunu cesurca paylaştın ya , gönlümüzün şampiyonu sensin. Aha da buradan öğüdünü tutuyorum , twitter'a da yazıyorum , e-mail'ini de atıyorum , kampanyana full destek tam destek koca oğlan. Seviyoruz o koca gövdenin altında atan dev yüreğini.

Hiç yorum yok: