23 Ocak 2010 Cumartesi

Greg Oden vs. Barış EKMEN



Bir karaoke meraklısı olarak şunu söylemişimdir hep ; evet , bu şey keyif için eğlence için yapılıyor , ama bu hakkını vermeyeceğiniz veya düpedüz saçmalayacağınız anlamına da gelmemeli. Minareyi çalan kılıfını hazırlar demişler , mikrofonu eline aldıysan hazırlığını da yap hakkını ver kardeşim :)

Bu nedir yahu Oden ? Fena çok fena. Hatırlayamamış olmanıza şaşırmam , şarkı Backstreet Boys'un It's gonna be me adlı parçası.

Gene de bu dev adamın keyfinin yerinde olmasına sevindim. Moralli ve güçlü olabilmesi , rehabilitasyon açısından çok önemli. İnsan pozitif olduğunda her şeyi kolaylıkla atlatabiliyor. Sürekli gülümseyen , üzgün ya da agresif tek bir anına rastlamadığım bir arkadaşımın beyin tümörünü doğal yollarla yendiğini biliyorum. Ayrıca tanıdığım bir beyin cerrahı günde bir paket sigara içiyor , üstüne üstelik kebaptı ali nazikti demeden hesapsız kitapsız yemek yiyordu. Ona bunun sağlıklı olup olmadığını sorduğumda işaret parmağıyla şakağına vurarak '' Her şey burada bitiyor '' demişti. Tamamıyla katıldığımı söyleyemem ama pozitif olmak önemli tabi. Oden'in buna ihtiyacı var.


Ama gene de biraz daha çalışıp sahneye çıksa iyi olur tabi. Dev gibi adam canım , ne kadar iyi sesi olabilir ki ? demeyin. Buyrun size benim İstanbul Ligi'nde zamanında beraber top koşturduğum , çok sevdiğim ( ki herkesin sevgilisi gibidir , Kadıköy-Ümraniye-Üsküdar çaplı dev çemberde tüm basketbol aleminin maskotudur ) abim Barış EKMEN'in Yetenek Sizsiniz performansı :





Demek ki oluyormuş demeyin. Hayır efendim , olmamış. Kızdım bile Barış abiye. Tamam , 3 evet alacak kadar iyi bir performans ama Barış abinin potansiyelini , neler yapabileceğini az çok bilen biri olarak ben tatmin oldum diyemem. Sahada , idmanlarda , soyunma odasında , takım otobüsünde yaptıklarına 80 tane jüri olsa evet der o kadar söyleyeyim.

Hala çok özlerim o günleri ... Bazen rüyalarıma giriyor. Neyse oraya hiç girmeyeyim çıkamam şimdi.

Dev de olsanız şarkı söyleyebilirsiniz. Oden'de erken büyümeye sebep olan hormonal bir bozukluk var , bu 35 yaşına gibi gözüken çocuğun 88 doğumlu olduğunu hatırlatırım unutanlara. O yüzden müsamaha gösteriyorum tabi , bu posttan maksadım Greg Oden değil Barış Ekmen'di :)

Barış abime başarılar , Oden'e de acil şifalar.

Hiç yorum yok: