25 Ocak 2010 Pazartesi

Artest ders çıkardı



Geçtiğimiz hafta içerisinde Cavaliers'a 2'inci kez peşpeşe kaybeden Lakers'ın asi oyuncusu Ron Artest , rakipleri Cavaliers'dan bahsettiği bir demeçte '' Lebron James'i o takımdan çıkarsanız play-off bile yapamazlar. Lebron'u durdurmadan Cavs'ı yenmek çok zor , sanırım beni de onu ve onun gibileri durdurmam için bu kadroya kattılar. Bu maçlarda bunu başaramadım ve bizi yendiler. Ama şunu söylemeliyim ki Lebron'suz Cavaliers bir hiç. Tamam onlar da nihayetinde senin benim gibi Lebron gibi birer insan , ama Lebron'suz gerçekten play-off bile yapamazlar. ''

Artest'in ilk defa adam akıllı bir demeç verdiğini görmek güzel. Buradan çıkardığım üç kritik husus var :

1) Artest Lakers'taki görevini , takıma katılış sebebi olduğunu kavrayacak kadar iyi biliyor. Lakers'lılar için harika haber bu.

2) Lebron'suz Cavs deyince sizin de kafanızda çınnnn diye bir ampülün yandığını hissettiniz mi ? Etmediyseniz siz iyi birisiniz. Ama Artest değil ! Şimdiden buraya yazıyorum , NBA finalinde Lakers Cavaliers'la karşılaşırsa , bu Artest Lebron'u sakatlar ve Lebron'suz bir Cavs'a karşı şampiyonluk yüzüğünü rahatlıkla parmağına takar. Yer yerinden mi oynamış , NBA birbirine mi girmiş düşünmez bile.

3) Takımın geri kalanı için onlar da Lebron gibi senin benim gibi bir insan ama Lebron farklı demişsin. İyi hoş tamam da Lebron insan değil ki ?

Hiç yorum yok: