25 Ocak 2010 Pazartesi

Bavullarını hazırlayıp geri uyuyan Andrew



Bir Phil Jackson hayranı olarak hiç şaşırmadım , keza PJ'in standart uygulamasıdır bu. Her oyuncunun 5 dakika opsiyonu vardır , beşinci dakika dolduğunda oyuncu hala olay yerine intikal etmediyse teker döner. Hatta bu yüzden bir kere Kobe'yi otelde bırakıp takım otobüsüne bindikleri bir günde Kobe'nin '' Henüz 10'u 2 dakika geçmişti , 5 dakika falan olmamıştı ! '' diye kıyametleri koparmışlığı vardır. PJ de o günlerde Kobe'nin haddini aşan tavırlarından usanmış durumdaydı ve yeni kontratı için '' Kobe takımdan giderse imzalarım '' diyebilecek raddeye gelmişti. Sonradan Kobe PJ'e saatini iyi ayarla yanlışın var demiş ve PJ'in saatinin 3 dakika ileri olduğu ortaya çıkmıştı , üstad Kobe'den özür dileyip affetse de Kobe'nin takside ve trafikte geçen sürede sinirden dökülen saçlarının yenilerinin çıkması belli bir süre aldı tabi.


Şimdi benzeri bir şey Bynum'a olmuş ama burada saati ve hatta uyku saati yanlış olan Bynum. New York maçı sonrası Toronto'ya uçacak olan takım kafilesi otelden ayrılıp havaalanına giderken Bynum aralarında yoktu. '' Uyuyakalmışım '' demiş Bynum. '' Bavullarımı toplayıp dışarı koydum ve sonra yatmaya gittim. ''

9.15'te kalkan Bynum , takım görevlisinin alması için bavullarını kapının önüne bırakmış ve odasına gidip 11.15'e kadar uyumuş. Bu da onun New York'tan Kanada'ya kadar kendi imkanlarıyla tek başına uçmasına mal olmuş.

PJ konuyla ilgili '' Bavulları Toronto'ya gitti ama o gidemedi '' demiş.

Bynum Lakers'ın pasaport işlerini halleden seyahat firmasıyla görüşüp pasaportunu geri almış , 300 dolar bilet ödeyip normal bir seferle Kanada'ya uçmuş ve akşam 8 gibi Toronto'ya varmış. Üstelik first-class bilet alamadığı için de '' Berbattı '' diye bahsettiği uçuşta kendi tabiriyle '' Super small '' bir uçakla uçmuş.

PJ '' Ufak bir ceza alacak ama büyütülecek bir şey yok '' demiş.

Yine de çok kıl bir durum. Üstelik ABD'den Kanada'ya geçip ülke değiştirmeniz gereken bir maçın hemen öncesinde olması çok çok berbat hakikaten. Hani normal ABD içinde bir yerlere gidiyor olsalar neyse de , hem Kanada'ya gidiyor olmaları hem de Bynum'un first-class bilet bulamaksızın ekonomi sınıfında uçması çok sıkıcı bir durum dev oyuncu için. Ben 1.90'ım , ben bile acil çıkışta ya da Business Class'ta ( ya da kendi ekip koltuğumda :) ) oturmadığım günlerde
sığamıyorum hiç bir yere , kimbilir Bynum neler çekmiştir :) Havacılıkta da bu böyledir , '' Teker döner '' denilen bir saat vardır ve bir kaç dakikalık opsiyonu da aşarsanız havaalanına kendi imkanlarınızla gelmek durumunda kalırsınız. Ben hiç geç kalmadım ama yine de hiç yabancı gelmedi bana bu senaryo , geçmiş olsun Andrew :)

Hiç yorum yok: