21 Şubat 2013 Perşembe

Yılların eskittiği oyuncular ; Steve Francis



Sol tarafta gördüğünüz sima size de tanıdık geliyor mu? Bıyıklara zoom yapın, işe yarayacak.

Tamam tamam söylüyorum; bu adam on yıl önce yerden sektirdiği topu havada kapıp topuklarına kadar çekerek çift el ters smaç vurduğunda ben bile lisedeydim o yüzden kızmıyorum bilmeyene.

Resimdeki arkadaşın eski takım arkadaşı Yao Ming'i en son slamdunk'ta jürilik (???) yaparken gördüğümde çok kilo aldığı için yadırgamıştım. Huzurlarınızda o nur yüzlü kardeşimden özür diliyorum.

Steve Francis ne içiyor sizce? Neyse sormadım farzedin, böyle kötü alışkanlıkları zikre gerek yok. Belli ki kötü bir şeyler içiyor. Ne garip, alt tarafı on yıl önce lige damgasını vuran Francis, Marbury, Iverson,T-Mac gibi adamlardan eser kalmazken Kobe, J-Rich, Vinsanity, Billups hala adlarından söz ettirebiliyor. Hamlamaktan, bitmekten başka bir şey şu manzara, yazık.

Hiç yorum yok: