28 Şubat 2013 Perşembe

İllüzyon!



Dün geceden akıllarda kalan yalnızca Curry'nin enfes performansı değildi.

Wizards-Pistons maçının son hücumu öyle bir illüzyona sahne oldu ki, maçı yayınlayan iki spiker ve yorumcu birden aynı tongaya düştü. Hatta taraftarların bir kısmı da Ariza'nın milimetrik airball'unu basket zannedip tribünü ayağa kaldırdı. Tekrar tekrar izleyin, her defasında ayrı bir detaya güleceksiniz. Hatta sıralamasını da vereyim ; İlk izleyişinizde spikerin çığlıklarına, ikincisinde yorumcunun ''waowww'' nidasına, üçüncüde taraftarlar ve dördüncüde de şut atılmak üzereyken pota arkası tribününde merdivenlerden aşağıya inip ''bi dakka noluyo'' bakışı atan, şutun ardında da zafer turuna çıkan arkadaşa güleceksiniz :)

Yalnız yalan yok ; bu maçı anlatan ben olsaydım ben de düşer aynı çığlıkları atardım. Hatta Ariza'nın şut sonrası cool yürüyüşüne methiyeler falan düzerdim.

Hiç yorum yok: