11 Şubat 2013 Pazartesi

Harlem Shake NBA'e de sıçradı




Mavericks'in pazarlama ekibi şaşırtmaya devam ediyor.

sonradan gelen edit: Sonradan editlemek üzere başlığı atıp içini doldurmayı unuttuk iyi mi?

Dünyada böyle bir çılgınlık başgösterirse, şüphesiz bunu NBA'e taşıyacak ilk isim Mavericks'in çılgın sahibi Mark Cuban olurdu. O çılgınlık baş gösterdi ve NBA'e de ilk Mavericks'le adım attı.

Çılgınlık dediğim şey videoda izlediğiniz Harlem Shake dansı. Ekşide biri çok güzel açıklamış bunu, ben de buradan uzun uzun yazmayayım. Bir aralar Macarena vardı, yakın zamanda Gangnam Style, şimdi de bu. Ki bana sorarsanız en sağlamı bu, zira belli bir kalıbı yok, herkes istediği şekilde yapabiliyor ve ortaya çok komik şeyler çıkıyor.

Bununla ilgili bir çok bomba zannediyorum yoldadır, bu NBA adına paylaştığımız son Harlem Shake videosu olmaz diye tahmin ediyorum.


Hiç yorum yok: