7 Şubat 2013 Perşembe

All-Star haftasonu etkinliklerine katılanlar açıklandı



NBA, All-Star haftasonunun tadı tuzu niteliğindeki smaç yarışması, üç sayı yarışması ve yetenek yarışması katılımcılarını açıkladı.

Buna göre smaç yarışmasına Gerald Green, Terrence Ross, James White, Eric Bledsoe, Jeremy Evans ve Kenneth Faried katılacak. Üç sayı yarışmasında Stephen Curry, Ryan Anderson, Matt Bonner, Paul George, Kyrie Irving ve Steve Novak boy gösterecek. Yetenek yarışmasında ise Jrue Holiday, Brandon Knight, Jeff Teague, Damian Lillard, Jeremy Lin ve Tony Parker var.


Ne yalan söyleyeyim bu defa beğendim. Özellikle geçen yıl sönük geçen smaç yarışması bu defa son yılların en heyecanlı çekişmesine sahne olabilir. Zira Gerald Green'in ve James White'ın bu konuda neler yapabildiğine bir çok kereler şahit olduk. Ben şahsen bu ikilinin bazı smaçlarına hala inanamıyorum. Kesinlikle favoriler. Öte yandan '' Mini Lebron '' Eric Bledsoe'nun atletik bir oyun kurucu olarak neler yapacağı merak konusu. Toronto'lu Terrence Ross da çaylak sezonundan ne kadar yükseklerden uçtuğunu ıspat eden isimlerden. Jeremy Evans geçtiğimiz yılın şampiyonu olarak katılıyor, Faried de iri ama atletik fiziğiyle ödüle talip olacak. Ancak Evans'la birlikte onun da diğer adayların yanında pek de şansı yok bana sorarsanız. Green ya da White'ın kazanması olası. Beko TBL'in all-star smaç yarışmasında Fenerbahçe Ülker formasıyla aklımızı yerlerinden oynatan White favorim, daha doğrusu onun kazanmasını istiyorum. Keza bunu gerçekten çok istiyor ve bunun için her türlü çılgınlığı yapar.

Üç sayı yarışması da keyifli bir final çekişmesine sahne olabilir. Curry NBA'in yeni jenerasyonunun şüphesiz en iyi şutörü. Novak'ın keskin nişancılığı bu sezon tavan yapmış durumda, Irving ise atma konusunda sahada mesafe tanımıyor. George, Bonner ve Anderson'un biraz hantal kalabileceğini düşünüyorum. Yine de Bonner bir sürpriz yapsa fena olmaz demiyor da değilim, ancak favorim Novak. Bizi yerlerimizden kaldıran seriler yapmaya çok müsait bu aralar.

Yetenek yarışması zamana karşı olması itibarıyla heyecan verici oluyor. En az fire verenin kazandığı bir yarışmaya tahmin yapmak da hayli güç oluyor haliyle. Yine de içimden bir ses Lillard diyor. Zannediyorum yılın çaylağı ödülünü çoktan hak eden performansının etkisiyle söylüyorum bunu.


Ha bu arada, bir de şu şöhretler maçı var. Beni pek sarmıyor ama Usain Bolt adını duyunca heyecanlanmadım değil.  1.96 cm. boyunda, 100 metreyi 9.69'da koşan bir adamın basketbol performansını merak etmemem mümkün değil.

Şimdiden keyifli seyirler.



 

Hiç yorum yok: