19 Ağustos 2008 Salı

Gibi gibi ...

Gordan Giricek Fenerbahçe Ülker'e mi ?

Herhangi bir resmi kaynakta görmemiş olmama ve araştıramayacak kadar uykulu olmama rağmen pas geçemedim bu haberi. Görünüşe bakılırsa Fenerbahçe Ülker Gordan Giricek'i kadrosuna katmak üzere , hatta şu an itibarıyle katmış dahi olabilir. Yabancı kaynaklarda birileri bir şeyler yazmış çizmiş , az önce şöyle bir göz gezdirdim , sanırım ufukta 2 yıllık bir kontrat var Giricek'le.

Avrupa'da kopup giden '' basarım parayı getiririm NBA'den oyuncuyu '' fırtınasından aritmetiki bir tabirle Ülker parantezinde Fenerbahçe , Galatasaray ya da Beşiktaş'la ya da Efes Pilsen'le olmak suretiyle nasibimizi alacağımızı düşünüyordum ki bu kısmet tahmin de edildiği üzere Fenerbahçe Ülker'eymiş. En azından şimdilik öyle görünüyor.

Açıkçası pek şaşırmadım ama verilecek ücreti çok merak ettim. O can alıcı soruyu sormak için sabırsızlanıyorum çünkü ; '' O paraya kimler alınırdı ? '' hesabını yapmak şu keşmekeşte bir hayli keyifli olsa gerek :)

Hiç yorum yok: