12 Ağustos 2008 Salı

Bak şu konuşana !

Karşınızda Michael Beasley !

ESPN Muhabirlerinden Chris Broussard , Miami Heat'in çaylak yıldız adayı Michael Beasley'le 15 dakikalık keyifli bir söyleşi yapmış. Bize de çevirip derleyip blogumuzda yayınlamak düşer ;)

Chris Broussard Beasley'in saha dışındaki renkli kişiliğine ve gevezeliğine değinerek '' Basınla arasının çok iyi olacağını '' vurgulamış. Keza Beasley'den laf koparmak pek de zor gibi gözükmüyor.

Play-off'lardan başlamışlar sohbete.

Broussard: Miami, bu yıl oldukça umutlu. Sence yeniden play-0ff'lara dönebilecek misiniz ?

Michael Beasley: Evet.

Broussard: Sence bu düşündüğün kadar kolay olacak mı ?

Beasley: Evet aslında play-off'lara katılmak o kadar da kolay bir şey değil tabii ki de. Ancak bana sorarsanız biz bir takım olarak birlik olup oynamamız gerektiği gibi oynasaydık geçen sene dahi play-off yapabilirdik. Bu sene bunu başarabilirsek play-off pek de zor lokma sayılmaz.

Broussard: Sence en iyi kısa forvet - Michael Beasley mi Shawn Marion mı ?

Beasley: Ahah hadi adamım ! ( gülüyor )

Broussard: Bu yıl Power Forvet mi oynayacaksın ?

Beasley: Valla ne oynadığımı ben de bilmiyorum. Hey Shawn,hey adamım. Üzgünüm ama bu soruya Beasley daha iyi diye cevap vermem gerekiyor ( gülüyor ... ) Buna rağmen Shawn'ın sayı ortalaması benden yüksek olacaktır bu yıl.

( Daha sonra basketbol dışındaki konulardan konuşmaya başladık.)

Broussard: Basketbol dışında da hayallerin var mı ? Mesela oyunculuk , komedyenlik gibi. Bu konuda yetenekliymişsin gibime geliyor.

Beasley: Her şeyi yapabilirim. Hey, TV programcıları , film prodüktörleri , Sean John, ya da herhangi biri -- Aradığınız adam benim. Oyunculuk yapabilirim , şarkı söyleyebilirim , rap yapabilirim.. Mmmmm ... Ya da bir dakika ... Şu an şarkı söyleyemem yahu , olmuyor beceremiyorum sanırım.

Broussard: Shaq'ten daha iyi rap yapabilir misin ?

Beasley: Ah , evet kesinlikle. Bu , bu yaz Shaq hakkında söylediğim 6'ıncı şey olacak.. Ciddi söylüyorum daha fazla kaşınmak istemiyorum. Ama ondan daha iyi Rap yaparım.

Broussard: Kobe hakkında yaptığı freestyle'a ne diyorsun ?

Beasley: Gayet eğlenceliydi. Ama bilemiyorum tabi sonuçta Kobe ve o birlikte uzun bir süre oynadılar ve saha dışında neler yaptıklarını nasıl vakit geçirdiklerini bilemiyorum. … Ama harbiden sıkı rap'ti ha (gülüyor). Yok yok hayır değildi , Çünkü Kobe'den bahsediyordu.Kobe kobe beni düşünüp çıldırma ! Hahah ... İyi rapti , bence ...

Broussard: Evet beat'in üzerinde uzun süre şaşırtıcı bir şekilde freestyle yapabilmesi gayet etkileyiciydi.

Beasley: Öyle mi dersin ? Arasıra tekliyordu ama ?

Broussard: Evet tekliyordu nakaratlarda falan ama etkileyiciydi ha ?

Beasley: Hey hey bir dakika sen beni kafalamaya çalışıyorsun galiba , hey Shaq benim suçum yok ben demiyorum bunları hepsini o söyledi ! :)

(Beasley bu eğlenceli sohbeti kısa zamanda yapacağı bir rap'i ESPN'de yayınlatacağını söyleyerek bitirdi. Sanırım bu hafta perşembe günü yayınlanacaktır. Bekleyelim bakalım.Ligin yeni yüzü Beasley'in hep böyle şen şakrak kalarak lige yeni bir renk katması dileklerimizle ... )

Hiç yorum yok: