15 Ağustos 2008 Cuma

Ben Gordon :

Bulls'ta son maçımı oynadım

Eveeet NBA kulislerinden son sızıntılar yine 21numara ayrıcalığıyla karşınızda :) Yabancı kaynaklar sağolsun :) Dün gece herkesten önce Pargo'nun Rusya'ya transferini yazdık. Şimdi de Gordon'un taze açıklamalarıyla karşınızdayız ;)

Chicago Bulls'un en skorer ismi Ben Gordon Cuma günkü açıklamasında '' Sanırım geçen sezon Bulls'taki son maçımı oynadığımı söylememde pek sakınca yok.'' demiş.

Bulls'un son 3 yıldaki en skorer oyuncusu olmayı başaran Gordon ve menejeri Raymond Brothers'ın Bulls'la sözleşme yenileyip takas edilme yoluna gitme konusunda (sign and trade ) görüştükleri öğrenildi.

Geçen sezon 18.6 sayı ortalaması yakalayan Gordon '' Bu konuda oldukça pozitif düşünüyorum , bence gayet hoş olur '' gibisinden şeyler söylemiş.

Gordon'un menejeri Brothers bir kaç takımla görüştüklerini belirtmekle beraber takım ismi vermedi. Avrupa takımlarından gelecek tekliflerin de değerlendirilebileceği belirtildi.

Bulls cephesinden konuyla ilgili herhangi bir açıklama yok.

Gordon sözlerine : '' Geçen sezon takas döneminde takıma bir kaç guard daha aldılar. Hinrich , Rose , Hughes , Deng ve ben aynı rotasyonu paylaşmak durumunda kalıyoruz ve bu da benim dakikalarımı azaltıyor. Arka alana neden bu kadar yüklenildiğini anlayamıyorum.Bu yıl da değişen bir şey yok , aynı problem hala devam ediyor. Dolayısıyla ben başka bir yerde şansımı deneyerek daha iyisini elde edebileceğimi düşünmeye başladım. '' şeklinde devam etmiş.

Chicago Bulls Gordon'a geçen yıl 5 yıl için 50 milyon dolarlık kontrat teklif etmiş , ancak Gordon bunu kabul etmemişti. Gordon takımın en skorer ismi olduğu geçen sezonun ardından en yüksek kontratı kapacak oyuncu olabileceğini düşünüyor. Bulls en son Luol Deng'le 6 yıl için 71 milyon dolara anlaşmıştı.

Bekleyip göreceğiz , keza Gordon da böyle diyor en sonunda ;)

Hiç yorum yok: