25 Ağustos 2008 Pazartesi

Artest'a krallar gibi karşılama !





Sacramento Kings'den takas edilen Ron Artest, yeni takımı Houston Rockets'da krallar gibi karşılanırken, Toyota Center'da gerçekleştirilen törene, taraftarlar büyük ilgi gösterdi..Yao Ming ve Tracy McGrady ile birlikte yeni sezonda Rockets'ın en önemli kozu olan Ron Artest, yaklaşık 500 taraftarın kendisini karşıladığı törende yapmış olduğu açıklamada, "Ben Houston'da olmaktan çok mutluyum. Bu salonda olmak, taraftarlarla birlikte bu heyecanı yaşamak istiyorum" dedi. Kendisini karşılamaya gelen taraftarlara da değinen Artest, "Bu çok özel bir durum. Taraftarların ilgisi gerçekten saygıyı hak ediyor. Aldığımız galibiyetler sonrasında onların coşkusunu paylaşmak ve heyecanı yaşamak istiyorum" açıklamasında bulundu.Geçtiğimiz yıl Sacramento'da 57 karşılaşmada oynayan 29 yaşındaki Artest, 20.5 sayı- 5.8 ribaund- 3.5 asist ortalamaları yakalamıştı.

kaynak : basketbolseverler.com

Hatırlarsanız geçen haftaki yazımda Artest'in Rockets'a takasını yazmıştım. Hatta yazmakla kalmamış bir de o makaleyi haftanın favorisi seçmiştim. Artest'in iddialı açıklamaları işe yaramışa benziyor. İyiden iyiye umutlanan Rockets taraftarı hakikaten krallar gibi karşılamış yeni yıldızını.

Ne diyelim ; umarım Artest sezon içerisinde ve play-offlarda göstereceği performansla bunu hakettiğini gösterir de söyledikleri havada kalmaz.

Hiç yorum yok: