6 Şubat 2011 Pazar

Hamilton sahada


Bir önceki postta değinmiştim , Hamilton'u muhtemelen bir daha Pistons formasıyla göremeyeceğiz diye. Kuester bana inat dün bir anda çark etti ve Hamilton'a süre verdi. Pistons'ın Bucks'ı deplasmanda devirdiği karşılaşmada Hamilton 20 dakikada 15 sayı üretti. Akıl alır gibi değil , arka sokaklarda neler oluyor gerçekten merak ediyorum. Bir önceki maç sebepsiz yere , takım forması bile giymeksizin olayı kenardan sivil kıyafetlerle izleyen , 10 Ocaktan bugüne değin tek bir dakika dahi alamayan ve haliyle gönderileceği öngörülen bir oyuncu bir anda parkeye dönüyor ve etkili bir performans gösteriyor. Kendisine durum sorulduğunda da '' Hiç bir fikrim yok , oynamaya hazırım ama fırsat verilmiyor. '' cevabını veriyor.

Kuester dalga geçiyor olmalı deyip geçeceğim , keza Amerikan basınında bununla ilgili yazılıp çizilen türlü türlü farklı senaryoyu okumaktan yoruldum. Beni daha çok yoran şey ise Pistons yönetiminin fırsatlara ve durumlara karşı takındığı etkili yaklaşım.

Etkisize razıyım dedirtecek kadar negatif etkili ...

GM Joe Dumars konuyla ilgili detaylı bir açıklama yapmadı henüz. Ancak görünen o ki , takas edilecek dahi olsa ismi Pistons'la ve başarılarla özdeşleşmiş bir oyuncuya böyle muamele edilmesine taraftarlar gibi o da kayıtsız kalamıyor. Bu sevimsiz durum için Kuester'a bir brifing verdiğini düşünüyorum.

Hamilton'un takas ihtimali tüm kuvvetiyle hala mevcut , 2008'de imzaladığı , son yılı opsiyonlu 3 yıllık 34 milyon dolar değerinde bir kontratı var ve sezon sonunda sona eriyor. Bu kontrata kim , ne karşılığında talip olacak , bekleyip göreceğiz.

Hiç yorum yok: