7 Şubat 2011 Pazartesi

Gecenin tahminleri ( 7 Şubat '11 )


Çok fazla inceleme fırsatım olmadı , Jakarta diye bir acaip yerdeyim.

Celtics ( L ) all-star öncesi play-off'a doğru yola devam eder diye düşünüyorum. Düşüşteki Bobcats'i müthiş takım kimyalarıyla devirebilirler. Bu tip maçlar genelde kafa kafaya gider , hatta bugün Bobcats maçı önde götürürse bile şaşırmayacağım. Ancak gülen tarafın Celtics olacağını düşünüyorum , kritik dakikaları daha iyi oynayacak güce ve motivasyona sahipler.

Nuggets ( L ) da iç sahada , son 6 maçta 5 kere yendiği Rockets'i geçer diye düşünüyorum. Melo'ya ( W ) üst denenebilir , Rockets onun bu ligde en yüksek sayı ortalamasıyla oynadığı takım. Son 4 maçta ortalama 35 atmış diye okudum ESPN'de , sayı + ribaund üst denenebilir.

Lakers'a , Memphis gibi bir takım karşısında asla ve kat'a güvenemem. Hele ki Grizz'in son karşılaşmada Lakers'ı nasıl duman ettiğini hatırladıktan sonra direk ibreyi diğer maçlara çevirdim. Ancak burada da Zach Randolph ( W ) bahsi var , 36'lık limitin altında kalacağını düşünüyorum.

Hornets ise Ariza ve Okafor'suz oynadığı iki maçı da kaybetti. Hoş , ikisi de güçlü takımlardı ama yine de önemli bir detay. Bu iki oyuncu olmadan sahaya Paul-Belinelli-Pondexter-West-Gray gibi bir beşliyle çıktılar ki Paul ve West dışında kalburüstü diyemeyeceği bir beş bu. En azından Flynn-Brewer-Beasley-Love-Milicic beşlisine 9 sayı fark atamayacak kadar. Wolves ( W ) son bir kaç maçlık süreçte çok kötü , Raptors'dan bile 11 sayı fark yiyince insan ister istemez düşünüyor. Yine de kanımca avantajlı gördüğüm handikap tarafı Wolves lehinde olanıdır.


NCAA'de de ufak oranıyla Kansas ( W ) alınır , 10'luk handikabı da kapatırlar diye düşünüyorum.

Gecenin kombinesi : Celtics kazanır ( NBA ) + Kansas kazanır ( NCAAB ) ( L )

İyi şanslar.

Hiç yorum yok: