5 Şubat 2011 Cumartesi

Hamilton Pistons'tan kopuyor


Bir Pistons taraftarı ve RIP-sever olarak , bu trajik durumu sizlerle paylaşmak bana düşüyor sanırım.

Richard Hamilton , muhtemelen bir daha Pistons formasıyla parkeye adım atmayacak. Herhangi bir sakatlığı olmamasına rağmen uzun bir süredir Kuester tarafından bench'e mahkum edilen ve tek bir dakika dahi alamayan Hamilton dün gece 92-82 biten Nets maçını sivil kıyafetlerle kenardan seyretti. Sakatlığı ya da başka özel bir durumu olmayan bir oyuncunun sivil kıyafetlerle ( ki Detroit basını bunu street clothes , yani sokak kıyafeti , günlük kıyafet olarak belirtmiş ) takımı kenardan bir yabancı gibi izlemesine ilk defa tanık oluyorum ve bunun neleri çağrıştırdığını az biraz kestirebiliyorum.

Niye böyle oldu , o da tam bir netliğe kavuşabilmiş değil. Bir oyuncuyu bir kaç maçlığına cezalandırıp terbiye edebilirsiniz. Yanlış bir şey yapmıştır , resmi nitelikte kulüp yönetmeliğince cezalandırabilirsiniz. Kontratını satın alıp serbest bırakabilir , ya da uygun bir anlaşmayla takas edebilirsiniz. Ama oynamaya hazır , yetenekli , tecrübeli ve bilinçli bir oyuncuya tamamen yabancı muamelesi yapmak nedir , aklım alabilmiş değil. Pistons yönetiminin bu duruma olan yaklaşımına da ( buna ne kadar yaklaşım denir bilemiyorum ) hayretle bakıyorum.

Ben bir Pistons taraftarıyım ve evimdeki tek Pistons forması 32 numara. Kısa bir süre öncesine kadar blogumun logosunda baş köşede yer alırdı Rip , adıyla özdeşleşen maskesiyle. Onu bu halde görmek üzücü. Hanedanlık kuran Pistons'ın 4 esaslı parçasından biriydi. Billups'ın Denver'a , Sheed'in emekliliğe gidişinin ardından geriye kalan iki parçadan biri Hamilton'du ve şimdi o da topun ağzında. Bir kaç takımla adı anılıyor ancak bu da söylentiden öteye gidebilmiş değil. O yüzden şimdilik değinmiyorum. Ama emin olduğum tek bir şey var , bu adam emekli olmadan önce Kuester'i ettiğine pişman edecek.

Hiç yorum yok: