26 Ocak 2011 Çarşamba

NBA'de gecenin tahminleri ( 26 Ocak '11 )


Orlando Magic @ Indiana Pacers
Jameer Nelson 13.5 sayı 6.7 assist ortalamalarını , sezon başında yaptığı yüksek skorlara ve takas öncesi aldığı dakikalara borçlu. Bunun dışında misal, Ocak ayı boyunca oynadığı 12 maça baktığımızda ortalamalarının 10.5 sayı 6 assist dolaylarında olduğunu görüyoruz. Sınırın üzerinde bir barem söz konusu. Pacers'a karşı ilk maçta 11-9 yapmıştı , geçen sezonki ortalamaları da 12-5 şeklinde. Bu şartlarda alt seçeneği değerli görünüyor. 10-11 civarı sayı atacağını düşünüyorum.

Jameer Nelson 20 sayı + assist alt W


Atlanta Hawks @ Milwaukee Bucks
Hawks 1993'ten bugüne dek ilk defa 7 maçlık deplasman galibiyet serisi yakalama şansına sahip bu maçla birlikte. Daha iyi haberse Horford ve Williams'ın dönüyor olmaları. Böylece Hawks Bibby-Johnson-Smith-Williams-Horford beşlisine kavuşuyor ve uzun bir süre sonra nihayet özellikle arka alanda tam güçle sahaya çıkacaklar. 28 Aralık 2010'da 95-80'le rahat geçtikleri Bucks'ı yine yenebileceklerini düşünüyorum. Jennings , Salmons , Gooden , Redd ... Bunlar önemli eksikler. Tam kadro - Verimli rotasyon Hawks'ı galibiyete götürür , oran bence değerli.

Hawks Kazanır L


Oklahoma City Thunder @ Minnesota Timberwolves
Rakibi karşısında 7 maçtır kazanan Thunder'ın , son 10 maçının 9'unu kaybeden Wolves'i Durant-Westbrook-Green üçlüsüyle yeneceğini düşünüyorum. Wolves galibiyeti sürpriz olur.

Thunder kazanır W


Los Angeles Clippers @ Houston Rockets
Clippers'da Eric Gordon ( 24.2 sayıyla ligin en skorer 8.oyuncusu ) 3 hafta oynayamayacak. Öte yandan Griffin de son Mavericks maçında Haywood tarafından sert bir faüle maruz kaldı ve bir sakatlık geçirdi. Bu gece sahada olacak , ancak olayla ilgili '' O faülden sonra biraz canım yanıyor '' demecini verdi. Koç Vinny Del Negro da Gordon'un yokluğuyla ilgili '' Bu durumda diğer oyuncularımızın vites büyüterek onun boşluğunu kapatmaları gerekiyor , Griffin'e bugüne kadar yüklendiğimizden daha fazla yüklenemeyiz , diğerlerinin bir şeyler yapması gerekiyor. '' demecini verdi.

Bu durumda ister istemez Baron Davis ismi ön plana çıkıyor. Ben Gordon dönene dek Davis'in istatistiklerinin üzerinde bir şeyler yapacağını düşünüyorum. Bu rakamlarını yükseltecektir.

Scola'nın ise düşen rakamları söz konusu. Sayı ortalaması ocak ayı boyunca 17'ye kadar geriledi , ki geçtiğimiz sezon da Clippers'a karşı 14 sayı ortalaması yapmıştı zaten 3 maçta.

Davis'e 6 fark atması sürpriz olur , yakın skorlar üretmeleri muhtemel.

Baron Davis +5 sayı vs. Luis Scola W


San Antonio Spurs @ Utah Jazz
Hiç detaya girmeyeceğim. Jazz çıkış maçı olarak Spurs'ü seçecektir , iç sahada ligin en iyisini yenmek kadar iyi gelecek bir şey yok onlara. Ancak ne yazık ki bu bahsettiğim şey dışında momentum itibarıyle Spurs'e üstünlük kurabilecekleri bir done göremiyorum. Jazz bu günlerde kayıpları oynuyor ve batının en iyisi konumundaki Spurs'e diş geçirebileceklerini sanmıyorum. Lakers'ın ardından Spurs mağlubiyeti benim bu maçla ilgili beklentim. 1.63 oran gayet güzel.

San Antonio Spurs kazanır W

Hiç yorum yok: