29 Ocak 2011 Cumartesi

KG haklı çıkardı



Dün girdiğim postta Garnett'in arsızlığından bahsetmiştim. O yazıyı yazarken bir ara '' Bu adam gül gibi kariyeri bu fevrilik yüzünden patlatması muhtemel bir fiyasko yüzünden hiç edecek ona yanıyorum '' yazmış , sonra da '' Çok ağır oldu galiba ya boşver bunu '' deyip silmiştim. Keşke silmeseymişim. Keza Garnett beni ve bu şekilde düşünenleri yanıltmamaya kararlı gibi.

Biz Pazar günü o maç izlenir demiştik , KG sağolsun galayı bugünden yaptı.

Suns maça iyi başlamış ve baştan sona önde götürmüş oyunu. İlk yarının sonlarına doğru Doc Rivers hakeme itiraz ettiği gerekçesiyle oyundan ihraç edilmiş ve işler iyiden iyiye gergin bir hal almış. Maç boyu zaten KG ve etrafında devamlı bir itiş kakış durumu olmuş , haliyle rakip oyuncular nazarında pek de seveni yoktur. En son da olay bu şekilde patlak vermiş.

NBA Oyuncularının bu konudaki sabrına hayranım. Sporcular özgüveni ve egosu yüksek kimselerdir. Evet basketbol centilmen sporudur , o açıdan pek kavga dövüş olmaz , olanı da kaldırmaz yakıştırmaz zaten. Ama dediğim gibi , yılda milyonlarca dolar kazanan , tüm dünyaca tanınmasını sağlayan bir şöhrete sahip , itibar gören ve kusursuza yakın bir fiziğe sahip olan bir adamın egolarına yenik düşüp bu tip gerginliklerde şamarı patlatmamasına hayranlık duyan bir tarafım da yok değil. Tabi bu kondua NBA yönetiminin caydırıcı yaklaşımını da takdir etmek gerek.

Neyse uzatmayayım ; yarın o maç izlenir diyorum tekrar. Lakers'ın dün 1.04 oranla ağır favori çıktığı Kings maçından sonra '' Erken final '' demek ne derece doğru bilemem ama gene de gideri var her daim.

Hiç yorum yok: