22 Ocak 2011 Cumartesi

NBA'de gecenin tahminleri ( 22 Ocak '11 )


Dallas Mavericks @ New Jersey Nets

Mavericks'te Butler dışında eksik yok ve artık gerçek Mavericks gibi oynamak durumundalar. Olaya buradan giriş yaptım çünkü Dirk'ün dönüşüne rağmen hala toparlanamadılar ve yalnızca tek maç kazanabildiler. Nowitzki bu süreçte normal ortalamasından 5 sayı daha az atarak 18 sayı civarı ortalama yakaladı ve yaptığı açıklama durumunun git gide daha iyiye gittiği yönünde. Bu gece rakip uzunlar arasında onu zorlayabilecek biri yok , Nets'e karşı beşinci seri galibiyeti alabilmeleri için her şey müsait görünüyor. Henüz dün gece maç yapmış bir Nets'e kaybetmeleri olayın Nowitzki'nin yokluğundan ibaret olmadığı anlamına gelir ki bu Mavs için hiç iyi bir sinyal olmaz. Cumartesi deplasmanı olması dışında ibreyi Mavs'den yana görüyorum. Gayret gösterip kazanmalılar.

Morrow'un dönüşü ve Vujacic - Humpries desteğiyle Lopez'in sorumluluğu da nispeten azaldı. Bu gece 20 sayı 8 ribaund yapabileceğini zannetmiyorum yüksek bir yüzdeyle oynamazsa.

  • Mavericks kazanır ( Güven : 3 / 4 )
  • Mavericks -4.5 ( Güven : 2 / 4 )
  • Brook Lopez under 27.5 sayı + ribaund ( Güven : 3 / 4 )


Boston Celtics @ Washington Wizards

Celtics yine seriye bağladı. Dün gece Jazz'e karşı beklediklerinden çok daha kolay bir galibiyet aldılar. Jazz'in durumunu değerlendirmek gerek , ilk beşlerinden kimse normal ortalamaları düzeyinde süre almadı. Celtics'e başından sonuna teslim oldular ve bence Jazz gibi idealleri olan bir takım için bu kabul edilemez. Bunu vurgulamamın sebebi , Celt'lerin bu maçta bekledikleri kadar yorgunluk ve stresle karşılaşmamış olmaları. Wizards'a karşı O'Neal'lardan yoksun olarak da olsa geriye kalan diri kadroyla çıkacaklar. Rondo-Allen-Pierce-Garnett , kare as dipdiri sahada olacak.

Önce Bucks'a , sonra da Suns'a kaybeden Wizards'ın Celtics'e galibiyeti sürpriz olur. Celt'ler seriye devam eder diye düşünüyorum.

  • Boston Celtics Kazanır ( Güven : 3 / 4 )


Phoenix Suns @ Detroit Pistons

Suns da silkelenip seriye bağlayanlardan. Son 3 maçta onlara 115 sayı ortalama sağlayan bir hücum temposuyla seri galibiyetler aldılar ve yeniden play-off potası için iddialı kimliklerine büründüler. Pistons ise iyi oyununu istikrarlı galibiyetlere taşıyabilmiş değil. Dün gece Nets'e teslim oldular . Hücum performansları Nets'e dahi yetişemezken Suns'a karşı onlara pek de şans tanıyamıyorum.

Villenueva Pistons'ın önemli eksiği olarak göze çarpıyor. Pistons'a karşı oynadığı son 5 maçı farklı kazanan Suns'ın hakettiği oran kanımca 1.57 civarı olmalıydı. 1.80'den çok değerli buluyorum.

  • Suns Kazanır ( Güven : 2.5 / 4 )
  • Suns -1.5 ( Güven : 2.5 / 4 )


Utah Jazz @ Philadelphia Sixers


Fazla detaya girmeyeceğim. Jefferson-Millsapp ikilisine karşı Elton Brand'in 8 civarı ribaund alacağını düşünüyorum. Iguodala'nın dönüşü ve etkinliğini arttırması , Young,Williams, Turner , Holiday gibi isimlerin hücumdaki paylaşımı Brand'in şut sayısını sabit tutuyor. Aynı sayıda şut kullanır , normal yüzdelerinde seyreder ve öngördüğüm şekilde 8-9 civarı ribaund alırsa sınırın altında kalacaktır diye düşünüyorum.

Jazz'in hücum performansı ve morali berbat durumda. Sixers ise Doğu'da sınıf atlamak adına bugünlerde ekstra efor sarfediyor. Magic'e kan kusturdular 2 maç önce , Jazz'e de muazzam baskı kurabileceklerini düşünüyorum. Maçtan 200 sayı çıkması , Jazz'in bu performansıyla zor.

  • Elton Brand under 24 sayı + ribaund ( Güven : 2.5 / 4 )
  • Under 198.5 ( Güven : 2.5 / 4 )


Cleveland Cavs @ Chicago Bulls

Cavs'in şansı yok gibi. Bulls evinde kolay lokmayı rahat sindirir. Boozer yokken farkı öngörüldüğü üzere ilk yarıdan 8 sayılara çıkarabilirlerse bu onlar için asların dinlenme maçı olabilecek nitelikte. Cavs'te de önemli eksikler var ve pek iyimser olduklarını düşünmüyorum. Bulls'ın son maç tempo grafiği itibarıyle bu maça kendimce öngördüğüm sınır 189 dolaylarında. Alt bitecektir diye düşünüyorum.

  • Under 192.5 ( Güven : 2.5 / 4 )


New York Knicks @ Oklahoma City Thunder

Knicks galibiyet alamıyor ama iyiler , kendileri gibi oynuyorlar. Sadece işler yolunda gitmiyor hepsi bu. Yeniden tutunmak adına silkelenmelerinin eli kulağındadır. Bu maça denk gelir mi bilemiyorum ama Thunder maçı onlar için hedef maç. 8 sayılık handikabı ben biraz yüksek buldum. Knicks'in kazanma ihtimalini de düşünüyor ve handikap öneriyorum.

  • Knicks +8 ( Güven : 2.5 / 4 )

Memphis Grizzlies @ Milwaukee Bucks


Bucks gibi bir takımın , Grizzlies gibi bir beşe karşı koyup 4 sayı fark yapması pek kafama yatmadı. Handikaplar ters açılsa şaşırmazdım , Grizzlies Bucks'ı yenebilir. Gecenin underdog seçimi olduğu kanısındayım. Conley-Mayo-Gay-Gasol-Randolph beşlisiyle Bucks'ı yenebilir.

  • Grizzlies +3 ( Güven : 2.5 / 4 )

Hiç yorum yok: