12 Ocak 2011 Çarşamba

Cavs'ın kara gecesi




Vay be ... Aslında günübirlik sıradan maçlara ilişkin sıradan olayları , istatistikleri , sonuçları yazan klasik bir blog olmayayım diye düşünmüştüm ama ilk günden golü yedik.

Keza ortada '' sıradışı '' bir vaka var.

Dün gece oynanan Los Angeles Lakers - Cleveland Cavaliers maçı 112-57'lik Lakers üstünlüğüyle bitti.

1) Bu Cavaliers tarihi boyunca en düşük skor üretilen maç. Çeyrek skorlarının da 12-13-16-16 şeklinde gittiğini belirteyim. Ki bu bile başlı başına bir rezaletti. Genel şut yüzdeleri %29 , üçlük yüzdeleri ise 14'te 1 isabetle %7.

2) Aynı zamanda bu Lakers'ın tarihinde de bir maçta potalarında en az sayı gördükleri maç olarak kayıtlara geçti.

3) Cavaliers'ın 57 sayısını , Lakers ilk yarı bittiğinde atmıştı.

Bu üç kayda benzer bir duruma uzun zamandır rastlamamıştım. Hatta hiç rastlamadım desem yanlış olmaz. NBA'i bu yüzden seviyorum , her an her türlü rekora ya da şaşırtıcı şeye gebe bu lig. ( Sanırım bu yüzden where amazing happens diyorlar )

Şimdi aklıma geldi , dördüncü madde olarak ekliyorum :

4) Cavs bu rekorun tam zıttını , yani skor üretme rekorunu geçtiğimiz yıl ilk yarısına 73 sayı sığdırdığı Suns maçında kırmıştı. Vay be , nereden nereye ...

O günden bu güne elle tutulur gözle görülür en büyük fark Lebron James'ti. O gittikten sonra Cavs yönetimi duygusal bir tavırla '' Lebron'dan önce biz Cavs olarak bir şampiyonluk kazanacağız , bunu size garanti ediyorum '' şeklinde bir açıklama yapmıştı.

Lebron da '' kapak '' niteliğinde twit'i patlatmış bu sabah :

"Manyak birşey. Karma diye buna diyoruz, hep yolunu bulur. Başkalarının kötülüğünü istemek yanlıştır. Tanrı herşeyi görür. ''


Resmen '' Arkamdan konuşursanız Allah böyle çarpar adamı '' demiş. Tanrı herşeyi görür , Türkçe mealiyle '' Yukarıda Allah var '' demek oluyor herhalde.

7-8 ay öncesinden bugüne , zirveden dibe serbest düşüş ... Ne söylenebilir ki ... Acınacak haldeler.

Hiç yorum yok: