12 Ocak 2011 Çarşamba

Miami Heat @ Los Angeles Clippers

Heat 8-9'la başladığı sezona 30-9'la devam ediyor. Dile kolay , son 22 maçın 21'ini kazandılar ve kırdıkları ya da kırmak üzere oldukları bir kaç NBA rekoru var. Kırdıkları zaman blogda dile getireceğim. Her şeyden önce rakiplerini %40 şut isabetinde tutarak yalnızca 90.8 sayı atmalarına izin verdiler bu süreçte. En önemli detay ise süper üçlünün , tam anlamıyla sorumluluğu paylaşıp muhteşem bireysel performanslar göstermeleriydi. Son maçta güney sahillerinin süper üçlüsü tam 96 sayı attılar. Saha içi uyumdan ziyade saha dışı demeçlerde de oyuncular arasındaki uyumu destekleyici nitelikte. En son Wade , Lebron için '' Ben onun büyük bir hayranı ve takım arkadaşıyım. Ne mutlu bana ki böyle bir oyuncuyla aynı formayı giyiyorum. '' türünde bir açıklama yaptı.

Clippers da fena bir ivmede değil. Bu gece onları iç saha avantajı dışında Griffin artısıyla
değerlendiriyorum. Bu iki detay dışında Heat'e kafa tutmaları zor. Heat muazzam savunma
yapıyor , Clippers'da durduramaz dediğim tek oyuncuları Griffin. Bosh'a karşı büyük bir
fizik avantajı var size olarak. Boy olarak yakınlar ancak Griffin çok daha iri ve güçlü.

Fazla uzun tutmayacağım. Clippers'ın göstermiş olduğu çıkışta Griffin 24.8 sayı 13.8 ribaund
ortalama yakaladı. Bu gece de Bosh'a karşı çılgın bir performans gösterebilir.

Heat'in Clippers'ı iyi savunacağını ve kazanacağını düşünüyorum. Griffin de Wade'den fazlasını
atabilir bu maç.

  • Heat ML ( Güven : 3/4 ) L
  • Griffin +3 sayı vs. Wade ( Güven : 2.5/4 ) L

Hiç yorum yok: