11 Ocak 2011 Salı

Blake + Kevin




Bir NBA blogu klasiği olarak Blake Griffin'in top 10 smacını paylaşmamak olmazdı. Zaten videoyu ilk gördüğüm günden beri '' Blogu açsam da şunu paylaşsam '' diye iç geçirip duruyordum. Slam Dunk'a katılacağı açıklanınca da iyice popüler oldu , paylaşmadan olmaz.

Yeri gelmişken Griffin'e de değineyim. Uzun zamandır bu kadar keyif veren yeni nesil bir uzun izlememiştim. Hakikaten akla mantığa sığmaz bir yapısı ve çevikliği var. Aman Allah nazarlardan saklasın , en son böyle hayranlıkla izlediğim genç uzun Greg Oden'dı , O da henüz NCAA'deyken. Şimdiki hali malumunuz. Allah Griffin'e zeval vermesin ne diyeyim. Bana sorarsanız bu gidişle bir kaç sezon sonra Amare Stoudemire'in 1 gömlek üzerinde bir oyuncu olabilir.

Müthiş bir cüsse , buna rağmen hızlı ayaklar , esnek bir vücut , inanılmaz bir sıçrama kabiliyeti , muazzam sezgiler , korkunç bir patlayıcılık , amansız bir cesaret ve özgüven ... Normalde biri için böyle methiyeler düzdüğümü görsem '' abartıyorum '' galiba deyip yazmayı keserim. Lakin Griffin'e az bile. Clippers'ı bile seyredilebilir bir takım haline getirebildi ya , helal olsun diyorum.

Slam Dunk'ı da 1-2 sürpriz smaçla rahat kazanır , yeter ki istesin.

Aynı şekilde hayranlıkla izlediğim bir Kevin Love vakası var ki , ona ayrı bir post açmakta fayda var. Burada kısaca değineyim. Şu dakikalarda bu sezon önceki 3 maçta 25 sayı 19 ribaund ortalamayla oynadığı Spurs'e karşı 20-20'lik bir diğer performans göstermekle meşgul.

Bu iki adamı bir araya getirip aynı takımda oynatacak bir babayiğit aranıyor. All-Star'da oylarsak bu babayiğit biz olabiliriz. Benden söylemesi.

Hiç yorum yok: