6 Kasım 2010 Cumartesi

Yine , yeni , yeniden ...



Bundan 8 ay kadar önce , 4 Mart 2010 günü tatil için dünyanın neredeyse öbür ucuna gitmeden önce , '' Sanırım yazmanın hakkını veremiyorum '' ve '' Korkarım verdiğim emeğe değmiyor '' düşünceleriyle blog yazmaya bir süreliğine ara verme kararı almış , sonrasında da dürüstçe itiraf etmeliyim ki bundan tamamıyle soğumuştum.

Yazmak , en büyük hobilerimden biri. En basit yazımda dahi her detaya sonuna kadar dikkat edip iyi bir iş çıkarmaya gayret ediyorum. Beni yakınen tanıyanlar bilirler ; bir SMS mesajım dahi neredeyse nizami ölçülerle yazılmış bir metinden oluşur.

İş bu sebepten olsa gerek ; günübirlik , gelip geçici yazılar yazıyor olmaktan nispeten rahatsız oldum. Bugüne dek yazıp çizdiğimiz dijital ya da ilkel çok platform oldu. En çok içime sineni , ve haliyle en çok özlediğim itiraf etmeliyim ki dergi tecrübemdi. Hala da en büyük arzum , kalıcı nitelik taşıyan bir şeyler yazabilmek. Bu yüzden blog olayı , arzu ettiğim düzeyde sarmadı beni. Bu da 8 aylık bir ayrılığa sebep oldu.

***

Yeni sezonun da başlamasıyla birlikte , NBA sever dostlardan ardı ardına pozitif tepkiler almak , ne zaman yeniden yazacağıma dair sorular duymak beni çok mutlu etti. Tüm blog ahalisi huzurunda hepsine teşekkür ediyorum.

Geride bıraktığım satırlardan bana kalan en değerli ve büyük ödül buydu. Takdir görmek muazzam bir duygu.

Sırf bunun için dahi yazmaya değer.

Blog basketbol ve basketbol dışı konularla bugünden itibaren güncellenmeye devam edecek.

21numara.org geri döndü.

Güzel bir sezon ve mutlu bir bayram geçirmeniz dileğiyle.
Ahmet Melik SUBAŞI

2 yorum:

ekrem polat dedi ki...

kalemine eline sağlık ahmet kardeşim...

Ahmet Melik SUBAŞI dedi ki...

Sağol , koç ... Coach ;)