8 Kasım 2010 Pazartesi

Ayıp yahu ...


Bir zamanlar seni kendime avatar diye seçtiğim için pişmanım Kevin Garnett.
Bilmeyeniniz , duymayanınız kaldı mı bilmiyorum ama trash talking olayının kelimenin tam anlamıyla cılkını çıkardı Garnett. Kariyeri boyunca saha içinde ve dışında hırs kisvesiyle geçiştirdiği saçma sapan agresif tavır ve sözlerine bir yenisini ve af buyurun en iğrencini ekleyerek bardağın son damlasını taşırdı.
Pistons'lu Charlie Villenueva'ya maç esnasında '' Kanserli tiplere benziyorsun '' türünde kanser vurgulu bir şeyler söyledi. Charlie V'nin de geçirdiği rahatsızlık sebebiyle saçlarının , kaşlarının ve sakallarının olmadığı hatırlandığında içeriden bir yerlerden o cızz sesi geliyor ya.
İşte o ses KG'nin buzzer sesidir benim nezdimde. Diyorum ya , hırsı sebebiyle bir zamanlar bana ilham kaynağı olan bu adamdan utanıyorum. Hırs sandığımız şey kahpeliğin önüne çekilmiş bir perdeymiş vesselam.

Hiç yorum yok: