26 Kasım 2010 Cuma

Günün tahminleri ( 26 Kasım )




Kısaca özet geçmek durumundayım :

Son 7 maçının 6'sını kazanan Raptors'un , 2 maç önce 102-101 devirdiği Boston'dan 11 fark yemeyeceğini düşünüyorum. Aynı Boston son 7 maçının 3'ünü kaybettiği gibi 1-2 tanesinde fark yapabildi. Nets'i bile 6 farkla yenebildiler. Rondo yokken işleri zor. Raptors ikinci bir sürpriz patlatabilir.

Raptors +10

Aynı zamanda Bargnani'nin gene 23 ve üzeri sayı , 4-5 civarı ribaund üreteceğini ve Garnett'e 3 üzeri fark atabileceğini düşüyorum. Maçla ilgili ikinci tercihim bu yönde.

Bargnani -3 vs. Garnett ( sayı + ribaund )

Rockets'in Bobcats'in 1-2 gömlek üstün bir takım olduğunu düşünüyorum. Bana sorarsanız şu haldeki ve form durumundaki Bobcats'in 5 ve üzeri farkla yenebileceği 2-3 takım ya var ya yok. Rocks tarafı avantajlı

Rockets +4

Benim bildiğim Thunder için Pacers maçı çıtır çerez niteliğinde olmalı. Günlerden cuma olması ve deplasman olması ürkütücü , Pacers rüzgarı arkasına aldığında çok fena bir takım olabiliyor. Lakin ben Thunder'ın gidişatına ve Westbrook & Durant ikilisinin formuna güveniyorum. Maçın kopmasına izin vermeyeceklerdir ve tutunurlarsa kazanırlar diye düşünüyorum.

Thunder ML

Griffin son 3 maçtır harikalar yaratıyor. Sırasıyla 44-22-25 sayı üretti ve dün gece muhteşem bir maç çıkardı. Onu izlemek başlı başına bir keyif. Uzun oyuncu olmasına rağmen bir skorer gard gibi penetre ve pick and roll yapıyor. Amare Stoudemire'in en iyi zamanlarındaki ayarda bir oyuncu olacak bir kaç sene içinde , şayet bir sakatlık yaşamaz ise. Muhteşem bir tarzı var , şutu biraz daha ilerlerse durdurulamaz bir oyuncu olacak. Çevik , hızlı , atletik ve esnek olması onu hızlı takımlara karşı avantajlı kılıyor. Kaman ve Davis yokken Gordon'la ikisi büyük sorumluluk alıyor ve hakkını da veriyorlar. New York'a 44 atan Griffin'in Suns'a karşı 20-25 sayıyı rahat atacağını düşünüyorum. Nash'e en az 4-5 sayı fark atacağını tahmin ediyorum. Hele ki maç Suns lehine koparsa bahisimiz daha da kolaylaşacaktır.

Griffin -1 sayı vs. Nash

10 maçta 5 defa ilgili sınırı geçen bir Deng'in , Rose'un olmadığı , Gibson'un şüpheli olduğu bir maçta ( ki boozer zaten yok ) , Denver gibi savunma özürlü bir takıma karşı birinci derecede sorumluluk alacağını ve rahatlıkla over yapacağını düşünüyorum. Sırf sayıyla bile 20+ yapması muhtemel.

Luol Deng over 25 ( sayı + ribaund )

Hiç yorum yok: