11 Kasım 2010 Perşembe

Noah zehir zemberek


Kevin Garnett'in hırsını kendime örnek aldığıma , onu forumlarda bir zamanlar kendime avatar yaptığıma ve idol bellediğime dair pişmanlığımı geçenlerde dile getirmiştim.

Sanırım bu konuda yalnız değilim. Buyrun , Bulls'un genç uzunu Noah'ın geçtiğimiz gün katıldığı bir TV programında KG için söyledikleri :


"Çok acımasız birisi. Hiç sevgi yok. Sıfır. Üstelik çok da çirkin. Büyürken odamın duvarında posteri asılıydı. Onun numarasını seçtim ve oynarken giydim. Gerçeği söylemek gerekirse çaylak sezonuma kadar da ona hayrandım. Ama hepsini yok etti. Bana çaylak sezonumda çok kötü davrandı ve beni ezmeye çalıştı. İşin ilginç tarafıda hep çaylaklara veya Avrupalılara öyle yapıyor. Sebebini bilmiyoum ama Avrupalıları sevmiyor galiba. Ben de trash konuşurum, ama onun kadar seviyesiz konuşan yok. Biraz anlayışlı davran. Yok hayır."


KG'den hala ses yok ve Charlie V olayının üzerine bu açıklamanın da patlamasıyla direk suçlu adam , pis adam , kaka adam konumuna düştü camiada. Nasıl bir tepki vereceğini merak ediyorum açıkçası.

Hiç yorum yok: