13 Aralık 2009 Pazar

NBA Magazin 5-12 Aralık '09

NBA yine geçtiğimiz hafta renkli anlara sahne oldu.

Buyrun bazıları :

Jarrett Jack , hücum esnasında oyun kurarken , af buyurun küfür eder gibi bir şey yapıyor ve kendinden hariç diğer 4 kişi top bekleyip topsuz oyunlar yaparken eğilip ayakkabılarını bağlıyor. Bulls savunmasına bunu yapmakla kalmadı bir de olay üzerine '' Baktım savunmaları çok dağınıktı o ara bi bağlayıverdim işte '' ayarında özrü kabahatinden beter türü bir açıklama yaptı. Buyrun videosu :


Link


Bu da Lebron'un Lorke Lorke'ye bağladığı an. Bulls'u rahat geçtikleri maçta benchte bir hayli keyifliydi James. Şimdi ismini hatırlayamıyorum ama ( sanırım Doc Rivers'dı ) konuyla ilgili '' Eskiden NBA'de böyle bir şey yapılsaydı , rakip takımın koçu kenara gelip yardımcı koçlara '' En az faülü olan uzunumuz kim ? '' diye sorar , o kişi her kimse ona da '' Git yapıştır şunu parkeye '' derdi türünde bir açıklama yaptı. E bize de laf düşmüyor bu kapaktan sonra.


Link


Yine Lebron ... Bu defa dilimize sakız olan slogan o reklamdaki olayı gerçekleştiriyor , ama arada ufak bir fark var :


Link


Cavaliers kesinlikle ligin en eğlenceli takımı. Suns'ı çağırdıkları video. İlk izlediğimde koptum resmen , şiddetle tavsiye :)


Link


Yok artık Dwight Howard



Link

4 yorum:

Adsız dedi ki...

rivers değilde kevin mchale olması lazım

Ahmet Melik SUBAŞI dedi ki...

Aynen öyle , sağolasın teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

konyaliportlandlilar okuyorsun sanırım :o)

Ahmet Melik SUBAŞI dedi ki...

Elbette okuyorum , çünkü :

1) Bence Türkiye'deki en iyi NBA blogu.

2) Hazırlayıp sunanı ahbabım olur :)

Keşke benim de Can kadar vaktim olsa da ben de öyle bir şeyler çıkarabilsem ortaya.