5 Aralık 2009 Cumartesi

NBA Kuponu


Şimdilik sadece 87.7 frekansıyla Istanbul'dan ve NTVSporradyo.com adresinde internetten yayın yapan NTVSpor radyosunda , hafta içi her akşam Eyüp Yıldız'ın moderatörlüğünde '' NBA kuponu '' isimli bir NBA tahmin programı yayınlanıyor. Eyüp ve Gökçe , günün NBA maçlarını yorumlayıp tahminler çıkarıyor ve programın sonunda da ortak bir kupon yapıyorlar.
Eksik olmasınlar , dün akşamki yayına benim de iştirak etmemi istediler. Canlı telefon bağlantısı yapmak suretiyle katıldım ; gayet de keyifliydi.
Öncelikle kendilerine teşekkürlerimi , yayında da ismini zikrettikleri bu blogum üzerinden iletmek isterim.
İlerleyen günlerde de çalışmalarımız devam edecek , hatta programa stüdyodan direkt katılma durumları falan da var. Bakalım bakalım.
Ayrıca dün akşam blogumda da paylaştığım ve programda önerdiğim tahminlerin neredeyse hepsi tutmuş , 5 pick'in 4'ü gelmiş. Celtics -4.5 , Wolves - Hornets alt demiş , üçüncü maç olan Cavs - Bulls için de 189.5 alt ve Bulls + 12.5 seçeneklerini önerip seçimi Eyüp ve Gökçe'ye bırakmıştım. Katılmam gereken bir program sebebiyle yayının sonunu dinleyemedim , umarım Bulls handikabı değil de diğerini tercih etmişlerdir :)
Her neyse , tekrar teşekkürlerimi sunuyorum kendilerine. İlerleyen zamanlarda yapacağımız yayınları da öncesinde buradan duyuracağım.

Hiç yorum yok: