26 Aralık 2009 Cumartesi

Kurtlar Vadisi NBA


Bugün Hürriyet gazetesinin konuyla ilgili attığı başlık hoşuma gitti , baya güldüm. Dar vakitte simgelendirdim hemen :)

KURTLAR VADİSİ NBA

Ha mevzu ne derseniz , Gilbert Arenas'ın Verizon Center'daki kendisine ait dolapta boş silah bulundurmasının ortaya çıkması ve Agent Zero'nun ceza alması.

Delonte West ne alaka diyenlere de West'in bu sezon başında sırtında bir çift pompalı tüfekle yakayı ele vermesini hatırlatalım.

Bence büyütüldüğü kadar da tuhaf değil bu olay. Şahsen ben de NBA'de oynayan bir Amerika'lı olsaydım , emin olun benim de en az 2-3 tane silahım olurdu. E tabi , bunda benim şahsi merakımın etkili olduğunu söyleyeyim , sonra her NBA oyuncusunda olmalı gibi anlaşılmasın. Burada yanlış olan silahları uygunsuz zamanlarda uygunsuz yerlerde bulunduruyor olmak. Hele ki Arenas gibi adidas'ın vitrin yüzü olabilmiş bir oyuncunun , kendisini ve ligi bu şekilde kötü bir haberle temsil etmesi pek yakışık almıyor. NBA'in vereceği ceza çok ağır olmayabilir , ama yarın öbürgün adidas çıkıp '' Kontratoyu fesh ediyorum ulan '' derse , o vakit boş bir silahın ne kadar vurucu olabildiğini görürüz.

Hiç yorum yok: