2 Kasım 2009 Pazartesi

NBA'de günün tahminleri ( 2 Kasım '09 )




Grizzlies @ Kings

İki hızlı takım. İki savunması zayıf takım. Sezona hıphızlı başmamış , savunmanın s'sini düşünmeden saldıran iki takım ...

Yani , pek over'cı biri değilim , o yüzden buna yorum getirmekte zorlanıyorum. Ancak bana sorarsanız bu maçın sınırı 210.5'larda olmalıydı. Hatta fazlası bile olabilir. Benim öngördüğüm line 107-105 gibi bir skoru içeriyor şahsen.

Evet Kings'in hücum hattı zayıf ama şu da bir gerçek ki NBA'de hücum gücü en sınırlı takım bile Grizzlies'e karşı 100 sayı bulabilir. Hele sezon başıysa ve takımları savunmaya zorlayan o müthiş disiplinli dönemlerden çok çok uzakta isek ...

Grizzlies 3 maçta 314 sayı attı. 74 sayıda kaldıkları Pistons maçı haricinde 238 sayı ürettiler , yani maç başına 119 gibi bir rakam !

Ayrıca 336 sayı yediler ki bu da maç başına 112 demek. O pistons maçını çıkardığımızda ise bu ortalama totalde 240'tan 120'lere varıyor !

Bu şartlarda bu lakayıtlıktaki bir takıma 3 maçta 276 ortalamayla 92 sayı atmış bir Kings'in rahatlıkla 100 sayı atabileceğini düşünüyorum.Aynı Kings 3 maçta 312 sayı yedi , son iki maçında 238 sayı üretmiş bir Grizz'in de Iverson'un muhtemelen döneceği bu maçta kendilerine rahat rahat bi 104-105 yazabileceğini düşünüyorum. Bol tempolu , yüksek skorlu geçeceğini düşündüğüm bu maçtan dediğim gibi 107-105 gibi bir skor bekliyorum.

Ayrıca side olayında da Grizzlies favorim , ancak bulaşmıyorum , hiç galibiyeti yok Kings'in , kazanmak isteyeceklerdir.


Pick : Over 203
Stake : 8

Pick : Grizzlies over 101
Stake : 7


Rockets @ Jazz

Rockets , geçen sene itibarıyle savunma tabanlı bir takımdı. Yani şu an Yao ve Artest sahada olsalardı , herhalde Jazz'e açılan sınır 101-102'lerde olurdu. Hatta belki de daha bile az olurdu. Her neyse , Jazz'de Mehmet iyiymiş ve oynayabileceğini söylemiş. Bu durum uzun rotasyonunda Scola'ya bağlı kalan Rockets'i zorlayabilir. Bunun haricinde yükselen bir grafiği var Rox'un. Blazers galibiyeti moral verdi takıma. Sezon başındayız , henüz taşlar yerine oturmuş değil , ancak yine de Rox'un yeni güncel kadrosuyla aynı ekolü devam ettirebilecğini söyleyebiliriz. Keza koçları hala Adelman ve geçen sene maç başına 70 sayı üretebilen bir üçlüden mahrumlar bu yıl. Dolayısıyla aynı ekole , yani savunmaya tutunmak durumundalar. Başka türlü ikinci bir sürprizi Salt Lake'de Utah'a yapamazlar.

Jazz 2 maçta 216 sayı üretti ve bugünkü sınır olan 108 ortalamasına ulaştı. Rockets ise 2 maçta 214 sayı gördü potasında. Bu da 107 gibi bir ortalama yapıyor.

İstatistiki olarak düşünüldüğünde , Jazz'in tam da sınır olan 108'de kalacağını düşünüyorum ben enteresan bi biçimde. İbremi under'a çeviren şey ise , takımların koşturan takımlar olmaktan ziyade oturaklı , yerli yerine takımlar olmaları.

Bir diğer ikna edici etken olarak Jazz'in geride kalan 10larca maçta yalnızca 1-2 defa 108'in üstüne çıkmış olması.

Bu gece alt seçeneğinin diğerine nazaran daha baskın olduğunu düşünüyorum. Normal sezon içerisinde olsaydık , ya da all-star arasından sonra böyle bir sınır açılsa stake'im 9 civarı olurdu. Ancak sezon başında takımlar çok lakayıtlar , özellikle savunmada. Bu açıdan 7 stake'le önerebiliyorum bu picki.

Pick : Jazz under 108
Stake : 7



NBA Sezon Başarı ortalamam:

Toplam : 10

W:5

L:5

2 yorum:

Murat Nurullahoğlu dedi ki...

Bahisten yüksek kazançlar beklediğimden dolayı kaybediyordum. Bu sene kasa yapıp kasamın her ay + çıkarması için single picklere oynuyorum. Sizin picklerinize gözüm kapalı oynuyorum. Çok saolun. Sürekli takipteyim:)
Emeğinize sağlık.(hazıra konmak sinir bozucu ama sizin kadar anlamıyorum malesef:( )
Single oynayanlar kesinlikle sizi takip etmelilir.

Ahmet Melik SUBAŞI dedi ki...

Övgüler için teşekkür ediyorum. Güzel bir noktaya değinmişsin , ben de aynı stratejiyi izliyorum. Kasamın %20'siyle single almak ve kazanmam durumunda güncel kasamın %20siyle devam etmek gibi bir stratejim var. Bundan hariç çok güvendiğim 3 ve üzeri pick olursa da sistemli alıyorum aynı miktara.