11 Kasım 2009 Çarşamba

NBA'de günün tahminleri ( 11 Kasım '09 )


Bir süre ara verdim , ufaktan geri dönüş sinyali çakalım. Bu gece detaylı inceleme yapmadım ama iki pick dikkatimi çekti.

Nuggets'a doğu turnesi sebebiyle böyle düşük bir handikap açıldığını düşünüyorum. Bir sonraki maçta içeride Lakers'la oynayacakları için '' Next game '' sendromu yaşanabilir. Buna rağmen yine de kefenin Nuggets tarafı daha ağır basıyor benim gözümde. Her şeyden önce PG mevkiinde Billups'la , SF'de de Melo'yla bariz ağır basacaklar. Bundan hariç pota altı kombinasyonu da Bucks'ı ufalayacak düzeyde. Ya da çok uzatıp kafa yormayayım , birebir eşleşmelerin neredeyse tümünde Nuggets önde diyeyim kısaca. Dün geceki Bulls galibiyeti çok iyi moral oldu , keza son nefeste kazandılar. Bu gece de Bucks'ı devirip turneyi iyi bitirmek isteyeceklerdir. JR Smith de dönüyorken hazır , bu geceyi galibiyetle kapatacaklarını düşünüyorum. Handikap 5-6 civarlarında gelir , ama ben deplasman takımlarına yüksek orandan ML yakalamışken handikaba bulaşmayanlardanım.

Nuggets ML
Stake : 7


Dün geceki Teksas derbisini Mavericks ikinci yarıdaki etkili oyunuyla 18 sayı farkla kazandı. İlk çeyrek dışında tamamıyla baskı kurdular eksik rakipleri üzerinde. Dirk hala harika , Howard döndü ve gayet iyi duruda , Dampier kontrat sevdasıyla inanılması güç işler çıkarıyor , Kidd ve Barea dümende gayet başarılı , Marion - Terry ikilisi karakteristik oyun yapılarından istifade ederek skora katkıda bulunuyorlar. Gooden , Singleton gibi isimlerin ekstra katkıları var. Görüldüğü üzere skor yelpazesi oldukça geniş Mavericks'te ve Coach Carlislie bu avantajı skor rotasyonunu devamlı değiştirerek çok iyi kullanıyor. Bunun haricinde savunmada da dağınık olsalar da aktifler. Spurs kanadında ise standart çarklar yerinde işlemeye devam ediyor. Bu gece sakatlıklarla ilgili şüpheler var ancak ben olaya sabit derbi gözlüğüyle bakıyorum , ve tam kadro şartlarında her iki tarafı da maça çok yakın görüyorum. %50-%50 gibi bi fikir var zihnimde. Bu şartlarda 5.5 sayılık Mavericks handikabı oldukça avantajlı duruyor. Jazz ve Rockets'a yaptıklarını Spurs'e de yapabileceklerini düşünüyorum.

Mavericks +5.5
Stake : 7

NBA Sezon Başarı ortalamam:
Toplam : 19
W:11
L:8

Hiç yorum yok: