3 Kasım 2009 Salı

Ginobili vs. Yarasa

Şu Batman Manu olayını fazla takmamıştım , neticede TBL'den alışkınız böyle kuş yarasa kedi köpek manzaralarına. Amma velakin olay Manu'ya şu açıklamayı yaptıracak kadar basında yer bulunca , haliyle bizim blogun sayfalarına da taşınmak durumunda oldu.

Kings - Spurs maçında sahaya giren yarasa sebebiyle oyun kısa bir süreliğine duruyor. Yarasa önce havlu ve bu tip şeyleri yakalamak için kullanılan fileyle bir süre kovalanıyor ancak nafile... Ve devreye Manu giriyor , bizim Türk tabiriyle gavura vurur gibi bir hışımla yarasaya silleyi indiriyor ve nakavt. Daha sonra yarasıya çıplak elle tutup bir görevliye teslim ediyor ve eline dezenfektan sıkıp ovalayarak oyuna devam ediyor. Yarasayı nakavt ettikten sonra parmağını havaya kaldırması ve dezenfektan alırken de kendi kendine '' Ne yapayım abi kendi kaşındı '' der gibi söylenmesi çok iyiydi :)

Buyrunuz videosu :




Manu'nun açıklaması :


Yarasa olayı hakkında güncel bilgi vermek istedim. Çoğunuzun bildiği gibi aslında pek akıllıca bir hareket değildi. Çünkü yarasalar ekosistemde önemli bir yer tutmalarının yanında, kuduz virüsü taşıyorlar. Zaten o yüzden aşı olman gerekti (1 iğneden fazla oldum). Yarasaların %0.5 - %3'ü kuduz hastalığını taşıyor ama hayvanı bulup test edemiyorsanız, risk almanın anlamı yok. Kuduz sizi öldürebilir. Yarasayı verdiğim yer gösterici de yarasayı dışarı çıkardığında, hayvan uçtuğu için (yalan söylemiyorum) kuduz taşıyıp taşımadığını bilemezdim. İşimi garantiye aldım. Lütfen kimse bunu evinde veya başka bir yerde denemesin, yarasalar, kokarcalar, rakunlar ve farelerle kontak kurmaktan kaçının.

Okuduğunuz için teşekkürler,

Manu Ginobili

Hiç yorum yok: