13 Ekim 2008 Pazartesi

Monta Ellis'e 30 maç + 3 milyon dolar !


Golden State'in çiçeği burnunda yıldızı Monta Ellis sakatlığı konusunda yanlış beyanat verip takımı ve yönetimi aldatmaya çalışması sebebiyle 30 maç oynamama cezasına çarptırıladursun , bu durum yıldız oyuncuya aynı zamanda 3 milyon dolara maloldu.

Ortalıkta tuhaf söylentiler var ; kendi bildiğimce işin aslı şu : Monta Ellis motorsikletten düşerek sakatlanmasına rağmen takıma ve yönetime '' Evimin bahçesinde basketbol oynarken sakatlandım '' gibisinden bir beyanatta bulunuyor. Tam yakayı kurtardım derken de dışarıdan bir yerden birilerinin bir şekilde edinip Golden State yönetimine bildirdiği deliller ortaya çıkıyor ve Ellis de motorsikletten düşerek yaralandığını itiraf ediyor. Bahsi geçen delilin video kaydı olduğu söyleniyor ancak o konuda net bir bilgiye sahip olmadığım için kesin diyemiyorum.

Her neyse ... Yaklaşık bir yıldır Ellis'i şişim şişim şişiren spor basını ve Golden State tayfasında bu olayın çok da şok etkisi yarattığını düşünmüyorum. Ellis'e niye bu kadar hava bastılar onu da bilmiyorum. O sisteme uygun hızlı ve patlayıcı bir skorer olması güzel ancak komple bir oyuncu olarak 66 milyon dolar biçemiyorum Ellis'e ben. Bulls'un Deng'i var diyebilirim , Grizzlies'ın Gay'i var ( Rudy :) ) diyebilirim , ne bileyim Heat'in Wade'i var diyebilirim ancak Warriors'un Ellis'i var , o onları kurtarır diyemem.

Bu olayla da ilk patlak verilmiş bulundu. Hepi topu 82 normal sezon maçı oynayacak olan Warriors bu sürecin neredeyse %40'ında ( sakatlıklarla beraber %50 , yani 40 maç olur bu ) Ellis'ten yararlanamayacak.

Hiç yorum yok: