27 Aralık 2011 Salı

Delidir, ne yapsa yeridir.



Aylar sonra bu gece ilk defa 12 maçlı bir NBA gecesinde sabahlamanın tatlı huzuru var üzerimde. Futbolda şampiyonlar ligi maçları oynanırken her gol olduğunda '' Evet Marsilya'dan gol haberi var hemen bağlanıyoruz '' diyen sunucu gibi hissettim kendimi dün gece Nets bir ara 33-9 olan maçı 20+ sayıdan getirip kazanmaya başlarken '' Aha da geliyorlar '' deyip o maça zapladığımda. (Beşiktaş'ın çocuğu Deron Williams'a da bu vesileyle şükran sunuyorum göğsümüzü bir kez daha kabarttığı için, Büyük Beşiktaş'lı adamım benim. Hayatımda yapmadan ölmek istemediğim şeyler listesine D-Will'i NBA'de çıplak gözle izlemeyi de ekledim.Gideceğim nasip olursa.) Normalde bir maça takılıp keyfini çatmak varken bu yoğunlukta bir zaplama zıplama faaliyetinde oluşumuzda elbette ki herhangi bir takım için '' Ne durumdalar acaba ya bir bakalım bakalım '' diye düşünüyor olmamız da başrollerde tabi.

Bu tip gecelerde maçları canlı takip etmek kadar, takipçisi olduğunuz bir takım forumlarda dönen maç geyikleri de hayli keyifi oluyor. Bir nevi toplu maç seyredip paslaşıyormuşsunuz, muhabbet çeviriyormuşsunuz gibi oluyor, hoş oluyor vesselam.

İşte bu muhabbetler esnasında bir kaç kez rastladığım '' Ya arkadaş bu Lakers'taki Metta World Peace kimmiş yahu ? '' türü mesajlardan sonra '' Kaan Kural'ın bir süredir kullandığı twitter avatarına rağmen sanırım hala bir çok kimsenin bu çılgınlıktan haberi yok '' diye düşünüp bu duyuru niteliğindeki postu atma ihtiyacı hissettim.

Dün gece Kings'e karşı Lakers'ı maça tutunduran performansı gösteren bu arkadaş, hepimizin bildiği Ron Artest'tan başkası değil.

Evet, Artest isim değişikliğini tescil ettirdi ve yeni ismini '' Dünya Barışı '' anlamına gelen '' World Peace '' olarak belirledi.

NBA'in en huysuz, en aksi, en kavgacı oyuncularından biri için hayli ironik olduğunu düşünsem de yorumu sizlere bırakıyorum, ancak '' Delidir, ne yapsa yeridir. '' demekten de kendimi alıkoyamayacağım.

Hiç yorum yok: