18 Şubat 2009 Çarşamba

NBA Takas günlüğü - 18 Şubat


Gün içerisinde NBA'de iki önemli takas meydana geldi.

Oklahoma City Thunder , Chris Wilcox ve Joe Smith'i Hornets'a gönderirken karşılığında da Tyson Chandler'ı kadrosuna kattı.

Bence Thunder için muazzam bir hamle olmuş. Bir numaralı problemi boyalı alan savunması olan bir takım için Chandler biçilmiş kaftan. Kemik kadronun da Kevin Durant - Jeff Green - Russell Westbrook - Tyson Chandler haline geldiği düşünüldüğünde Thunder için iyimser beklentilerde bulunmak pek de yanlış olmasa gerek. Wilcox ve Joe Smith , bence şu takımın pota altı savunması problemi göze alındığında Chandler karşılığında çok çok ucuz bir bedel. Joe zaten eskisi gibi değil , umulanı vermesi çok zor. Wilcox da oldum olası fizik dezavantajı olan yetersiz bir oyuncu gibi gelmiştir bana. Yani iki yarım = bir tam gibi gözükse de neticede sahaya bir tek pivot çıkıyor onun da tam olması tercihim olur şahsen. Dolayısıyla ben bu şartlar altında Thunder'ı karlı görüyorum.

Hornets'in kendine göre bir planı varsa bilemem , bilemediğim için de herhangi bir yorum getiremiyorum açıkçası.

Diğer bir takas haberi ise Kings'ten geldi. Celtics'te fazla süre alamayan Sam Cassell'in son durağı Kings olacak gibi gözüküyor. Bu sezon kariyerini noktalamayı planlayan Cassell bir adet ikinci tur Draft hakkı karşılığı Arco Arena'ya geçmiş. Fazla da yoruma hacet yok , bir sezonluğuna da olsa Draft'in ikinci turundan Cassell'i seçtiğinizi düşünün. O hesap işte.

2 yorum:

CaRtMaNtR dedi ki...

Amma velakin Chandler, Thunder doktorlarının muayenesinden geçemediği için takas yatmış diye duydum. Şu durumda Hornets istediği ekonomik rahatlığı yakalayamadı ama takımın geleceğinde önemli yeri olan bir adamı geri kazandı. Chandlerda bu olay sonrası kendini daha fazla sahaya odaklar umarım sakatlık sonrası dönemde.

Ahmet Melik SUBAŞI dedi ki...

Hadi ya ? Ben gerçekleşti diye biliyorum. Hatta Chandler açıklama falan yaptı şok oldum takas edildiğimi duyunca gibisinden ...

Bu arada Hornets için işin avantajlı tarafı Wilcox ve Smith'in kontratlarının sezon sonu bitiyor olması.

Yani sezon içinde idareten 2 tane ortalama uzun aldılar , sezonu onlarla tamamlayıp yazın sıkı hamle kovalayacaklar. Şu aralar bir çok takımın yaptığı ve yapmaya çalıştığı gibi işte ...

Sakat bir Chandler'dan verim alamamaktansa , onu gönderip 2 tane ortalama ve sağlıklı uzun almak ve sezon sonunda onları da göndermek ...
Akıllıca bir hamle , ama bu sezon özellikle play-off'ta TC'nin yokluğu zorlayabilir onları .. Bu bedeli göze almışlardır umarım ...