16 Şubat 2009 Pazartesi

Dequan Cook 3 sayı şampiyonu

Rashard Lewis'i sezon performansına mı bakarak aldılar ne yaptılar bilemiyorum ama kesinlikle yanlış bir karar olduğu kesin. Çok saçma bir şut stili var bir kere. Aslında normalde bu bir tarz , stil meselesi , soktuğu sürece nasıl attığının pek de önemi yok. Ancak neticede gözlere hitap eden estetik amaçlı bir yarışma izliyoruz , ve Kapono'lara Peja'lara fena alıştık. O yüzden belki biraz da biz seçici hale geldik bilemiyorum ama Rashard'ın kazanamayacağından adım gibi emindim. Oldu olacak Shawn Marion'u da alsalardı !

Cook '' şak '' diye düşen o yumuşak bileğinin hakkını verdi ve 19-7'lik açık farkla ödülü kaptı.

Ama Kapono'nun finale çıkamamasına hakikaten üzüldüm. Kıl payı kaçtı triple. Önce Lewis son şutunda 15'i bulup onu geçti , daha sonra da Cook ... İki kez finalin kıyısından döndü Kapono , ki çıksa da kazanırdı bence.

Her neyse ... İzledik eğlendik, fazla da söylenecek bir şey yok vesselam.

Hiç yorum yok: