25 Şubat 2009 Çarşamba

NBA Günlüğü - 25 Şubat


ESPN Daily Dime ...

Neredeyse her gün izlerim. Bundan sonra da bloguma eklemeyi düşünüyorum zaten. Günün muazzam bir özetini geçiyorlar.

Bugün malum yas sebebimizden ötürü gündeme fazla da değinemiyorum. Değinilmeye değer tek mevzu Stephon Marbury'nin '' Hayallerimdeki şehrin ,büyüdüğüm şehrin takımına gidiyorum. Orada MSG'de tarihler yazacağım ''diye gidip waive edildiği New York Knicks'ten bugün itibarıyle ayrılması olsa gerek.

Celtics'le imzalaması bekleniyor. Celtics'in ondan ne gibi bir beklentisi var anlayabilmiş değilim. Bu adam sapasağlam olduğu halde son 2 sezonda sadece 24 maçta forma giydi. Son şampiyonun ağırlığını kaldırabilir mi , bence zor. Ki bana sorarsanız hiç bir zaman da kaldırabilecek bir oyuncu olamamıştır benim gözümde.

Celtics demişken , günlerdir yazıp çizdiğimiz gibi Mikki Moore'la sezon sonuna dek anlaştılar. Böylece veteran oyuncu 2002-03'te kısa bir süre formasını giydiği Celtics'e yeniden dönmüş oldu.

Detroit'in içler acısı haline de kısaca değinelim. Flash ve ekibi Pistons'u ezip geçti ve peşpeşe 7.mağlubiyeti aldı Pistons. 15 Kasım 2006'dan beri ilk defa sezon içerisinde %50 galibiyet yüzdesinin altına düşüldü. Billups gitti , AI geldi. Bunun dışında bir de koç değişti. Olan bitenin hepsi bu , ama gelin görün ki koskoca bir hanedan çöktükçe çöküyor , büyük çöküş devam ediyor. Sonu hayrolsun inşaallah ...

Şimdilik hoşçakalın.

Hiç yorum yok: